Deze twee oudjes staan bij ons in pension en lopen al jaren samen bij elkaar ! Elkaars schaduw en aan elkaar geplakt ieder moment ! Hoe mooi is het om zulke momenten te kunnen vastleggen . Heel mooi en puur .
ellepel
Geplaatst: 08-10-20 21:55
wat een mooi effect. ,lijken wel haast tekeningen. ik vroeg het in een eerder topic ook al, maar kreeg toen geen antwoord. hoe die je dat, met een speciaal filter ofzo?
kidding
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-20 21:59
ellepel schreef:
wat een mooi effect. ,lijken wel haast tekeningen. ik vroeg het in een eerder topic ook al, maar kreeg toen geen antwoord. hoe die je dat, met een speciaal filter ofzo?
Het licht in de binnenbak maakt het bijzonder. Gebruik zeker geen filter .
ellepel
Geplaatst: 08-10-20 22:22
Nou. Supermooi hoor. Wilde dat ik zoiets ook kon maken van mijn oudjes. Ook maar kijken voor een speciaal licht dan!
Weeral zeer mooie foto's ! Ook een mooi gegeven op zich, twee paarden die samen oud mogen worden Als elkaars schaduw ... wat op deze foto's ook perfect gesymboliseerd wordt.
kidding
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-20 12:38
Marilu schreef:
Weeral zeer mooie foto's ! Ook een mooi gegeven op zich, twee paarden die samen oud mogen worden Als elkaars schaduw ... wat op deze foto's ook perfect gesymboliseerd wordt.
Van al je series op Bokt (zelfs die van mijn eigen paard) vind ik dit misschien wel de mooiste Ze zijn als illustraties uit een boek Elke foto vertelt een verhaal!