Bernoe schreef:Zooo waarom ben ik nooit op dit idee gekomen!
Ik vond het echt leuk om te zien. Reed voor iemand wel eens paarden heen en weer in een B wagentje die een ingebouwde camera had. Dat gaf zoveel rust dat ik mij bedacht om dat ook gewoon in mijn eigen trailer op te hangen.
Enne this wel een knapperd om naar te kijken
haha
VWestra schreef:Leuk om te zien! Die van mij klinkt altijd erg zenuwachtig op de trailer dus rij ook met een GoPro en live verbinding. Blijkt altijd erg mee te vallen terwijl het kan horen alsof hij de boel afbreekt.
Leuk dat je het filmpje deelt
Ja ik had altijd het idee dat dat paard er enorm stress van zou hebben. Hij zet soms een stapje opzij en kijkt 100 keer om (gelukkig wel beide kanten, voor de soepelheid van zijn nek ) Thats it

Alvaron schreef:Ik haak hier even op in. Ik denk dat dit heel erg paardafhankelijk is. Mijn paard wilde absoluut niet op een 2-paards trailer. Daar kon hij niet wijd gaan staan. 1.5-paards trailer kon hij schuin in gaan staan en liep hij zonder enig probleem op. 2-paards trailer stond hij echt voor de klep stil, van bekijk het, ik ga er niet op.
Daar heb je zeker gelijk in!
Note for myself na deze tip... check het eerst of dat zo is
Brainless schreef:Ik heb 2 lange stangen in mijn 2 paards.. dan is mijn paardje veel beter te laden.
Ik zet hem wel aan beide zijde vast.
hoe bedoel je dat? Dat hij in de breedte alle ruimte heeft? dus tussenschot er uit?