Graag wil ik aan jullie voorstellen: Klein Roderijs Donnerhall. Een 4 jarige Welsh WBPR. Moeder Klein Roderijs Fleur en vader Duitse rijpony hengst dating AT.
In 2017 heb ik op bokt een advertentie geplaatst met daarin dat ik op zoek ben naar een hengstenveulen die ik een goed huisje kan bieden. De eigenaresse van Don reageerde en wij hebben direct een afspraak gemaakt. Het was voor ons twee uur rijden. Don was toen nog 3 maanden en mocht natuurlijk pas na 6 maanden weg.
Bij de eerste bezichtiging waren wij opslag verliefd. Rond de 6 a 7 maanden heeft de eigenaresse hem gebracht in de opfok waar hij kwam te staan. Hij heeft 2,5 jaar in de opfok gestaan. Don is met drie jaar naar de pensionstal gekomen. Het afgelopen jaar heb ik alleen grondwerk met hem gedaan. Nu hij vier is zetten we de stapjes om hem zadelmak te maken. Dit doe ik zelf met begeleiding. Ik vind het leuk om foto's te delen van toen tot nu!

Hier stond hij net tussen de groep!

Elke week ging naar de opfok om een band met Don op te bouwen en lekker te knuffelen.

Lekker zonnen, ik kon er gewoon bij gaan zitten.

Super leuk om te zien wat het verschil is!

Lekker 24/7 op de wei met zijn vriendjes!

Hij wordt steeds meer volwassen!

Alvast oefenen met het halster om doen aangezien hij straks mee moet!

Op zijn nieuwe stal!!

En dan nuuuu!! Echt een volwassen pony geworden! We zijn lekker bezig met grondwerk en de eerste stapjes zijn gezet met het zadelmak maken.

Het zadelmak maken en het aanleren van dingen ben ik aan het filmen. Ik vind het vooral leuk om te delen maar ook om zelf terug te kijken. Daarnaast vind ik het leuk om creatief bezig te zijn met het maken van video's.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer! Hopelijk kan ik dan rijfotos plaatsen.