Een Tinker hengst veulen die we op Facebook voorbij zagen komen en verliefd op waren. We hebben hem dan ook van die foto gekocht en begin november bewonderd in Engeland.
Echter gingen we niet voor Bash die kant op, maar voor een merrie! Die zocht ik namelijk na het inslapen van mijn vorige paard.
De keuze was in ieder geval reuze, ik denk dat we er minimaal 250 hebben gezien die dag.
Te klein, blauwe ogen, veel wit, bedenk het maar. Die vielen in ieder geval af.
Maar toen stond daar SD Harmony!
Harmony werd al snel omgedoopt tot SD Woolly's Girl, aangezien wij haar al 'de Woolly merrie' noemde toen we haar naam nog niet wisten. Vaders is dan ook SD Woolly's Mammoth.
Woolz is een 4 jarige merrie van +/- 1.52cm.
Ondertussen is ze 4 weken hier in Frankrijk (waar ik ook ben) en gaat ze van de zomer mee naar Nederland. We zijn vooral lekker aan het kroelen en laten haar wennen aan het leven met mensen om d'r heen. Leuk detail: ze is samen met de mama van Bash hierheen gekomen. Nu weten we van wie hij zijn goede moves heeft.

Genoeg gekletst, hierbij wat foto's van Woolzie!
Dag van aankomst in Frankrijk, 19 januari.
Gelukkig is ze ondertussen al een heel eind opgeknapt.

En wat foto’s van de afgelopen week, want éindelijk schijnt het zonnetje hier. Om jullie jaloers te maken: het is ook gewoon 18 graden!

En dan nog 2 van vandaag:

Ik ben erg blij met haar!