Zo gezegd zo gedaan. Mijn dames waren ook gelijk hengstig toen we Gio erbij in schaarden. Op een gegeven moment weet ik nog dat ik dacht, het is nu dag 24/25 en de dames zijn nog steeds niet terug hengstig. Dus ga je stiekem hopen dat 1 van de 2 dames drachtig zou zijn en de ander zou dan wel een onregelmatige cyclus hebben.....
Op naar de DA. We konden onze oren niet geloven: beide merries in 1 klap drachtig!!

Toen kon het aftellen beginnen.
In 2015 werd mijn eerste gefokte veulentje ooit geboren uit mijn merrie Hinde, op haar eigen verjaardag 07-05-2015!
Lavi

Hinde mocht terug naar Gio en zo heb ik de leuke foto's kunnen nemen waar het gezinnetje compleet was:

Een echt kereltje was het al wel!

Zie hier de brutale aap:
https://youtu.be/LWehw5a70zw
Voor de goede rekenaars onder ons: Lavi wordt bijna 3 en verscheen afgelopen zaterdag op de fjorden hengstenkeuring!
Ik heb altijd goed contact gehouden met de nieuwe eigenaresse en ging regelmatig op bezoek. Ik was zo trots op het feit dat hij daar stond!

Ookal zou hij niet goedgekeurd worden, ik was zo trots op hem!
En alle credits voor zijn eigenaresse want zij heeft ervoor gezocht dat hij het beste huisje heeft wat hij kan hebben en dat hij er op deze manier bij stond.

De uitslag.. Zenuwen....

Op exterieur goedgekeurd met 39 punten! 9-8-7-7-8!

Trotse eigenaresse

En trotse fokster

Deze foto is helemaal leuk:
Namelijk met hengstenhoudster Amber (van Gio dus), merrie eigenaar en eigenaresse van Lavi zelf

En uiteraard een trotse mama en papa, Amber en ik samen met Hinde en Gio.