Snorremans Elano weer ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

puppy1128

Snorremans Elano weer ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-17 15:01

Aangezien ik afgelopen donderdag avond/nacht de uitslag binnen heb gekregen dat Elano PSSM1 heeft, ben ik sinds dien een beetje overuren aan het maken door informatie te zoeken etc. Ondertussen eerste kerstdag en ik ben een 'beetje' ingestort. Om 1 uur in de nacht gaan slapen en 8 uur weer de wekker zetten iedere dag is misschien niet een heel goed idee. Zolang de paardjes tevreden zijn, ben ik dat ook. :')

Maar, ik heb de volle vertrouwen erin en we maken er natuurlijk het beste van! Anderhalf week geleden heb ik foto's gemaakt van meneer en vandaag wilde ik weer wat foto's schieten. Wel korter dan normaal, door de moeheid kan ik mijzelf barslecht warm houden. :brr:
Aangezien ik tussen alle informatie door ook af en toe mijn hoofd moet leegmaken, bedacht ik maar weer eens een topic te maken van mijn topper.

-Elano
-Irish Cob
-Ruin
-5 April 2015
-Van mij sinds 26 november 2016.

Foto's van anderhalf week terug.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. Samen met zijn vriend lol maken!
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Foto's van vandaag.
7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. Lekker ongepoetst. :D
Afbeelding

Aangezien ik nog ruimte over heb een jaaroverzichtje met filmpjes. Zo leuk om te zien hoe hij groeit! <3

En natuurlijk hele fijne feestdagen gewenst iedereen! **\O/**
Afbeelding

simodi

Re: Snorremans Elano weer ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 16:10

Leukerd! Sterkte met de PSSM. ... :(:)

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:14

Wat een leuk dier! Zo lekker wollig, maar dat heeft ie ook wel nodig daar in het koude Den Helder haha. Is dit nabij het ziekenhuis (denk het te zien op de achtergrond)? Veel sterkte gewenst en hopelijk kan je iets vinden waar hij het goed op zal doen.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 12:59

simodi schreef:
Leukerd! Sterkte met de PSSM. ... :(:)

Bedankt!

Poenarie schreef:
Wat een leuk dier! Zo lekker wollig, maar dat heeft ie ook wel nodig daar in het koude Den Helder haha. Is dit nabij het ziekenhuis (denk het te zien op de achtergrond)? Veel sterkte gewenst en hopelijk kan je iets vinden waar hij het goed op zal doen.

Ja heerlijk hoor zo'n dikke vacht, vooral als ik koude handen heb! Klopt, hij staat achter het ziekenhuis.
Bedankt. Tot nu toe doet ie het in het algemen goed op zijn balancer. Morgen ochtend bestel ik vit E en magnesium erbij, kijken hoe hij het er dan op doet.
Gister ging hij als eerste galopperen bij het overzetten en toen ik de paarden in de avond weer op ging halen, zag ik een zwart gedaante met wapperende manen galoperen. Dus een enorm leuk 'kerstcadeautje'. Want dat heb ik hem nog niet zien doen, een galopperende Elano bij het halen en brengen, blij ei! :D

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:42

Wat een prachtig dier.

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 15:48

Prachtige foto's!!

NRJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 16:11

Het is zo'n knapperd! <3
Wat een tegenslag dat hij pssm1 heeft :(:) Maar met een goed voerbeleid en huisvesting kom je een heel eind. Met jou als toegewijd baasje moet dat helemaal goed komen!