Thanks allemaal!
Prima2Donna schreef:Ik geloof dat ik zojuist een engels docent van mijn school hier heb gevonden xdd
Dat zou goed kunnen ja.
JoSav schreef:En, naar mijn mening, vele malen mooier dan de trouwjurken of synthetische jurken die ik hier vaak bij fotoshoots zie. Mijn complimenten, hoor. Zo op het eerste oog te zien is je jurk ook behoorlijk historisch verantwoord. Heel gaaf. Dan geeft het losse haar het weer wat speels mee, vind ik.
Jij hebt een Akhal-Teke, toch? Dat zal inderdaad veel bekijks trekken.
Ik vind deze jurk ook gaaf hoor, daarom wilde ik er graag mee op de foto. Doordat er veel stof in zit en de stof ook nog erg zwaar is vind ik hem erg mooi vallen, dat heb je met synthetische stoffen al snel niet.
Hij is redelijk correct. Er zit iets meer stof in de rok om hem geschikt te maken voor regulier rijden; ik heb (helaas!) geen correct 15e eeuws dameszadel. We hebben wat concessies gedaan qua stof; dat is geen echt damast maar een katoenblend. Voor de historische displays hebben we ook wel houpellandes van echt correcte stoffen (fluweel en zijde) maar die zijn te kostbaar om te paard te gebruiken. Ik draag hem hier natuurlijk niet helemaal correct, ik heb de onderjurk er niet onder en normaal gesproken zouden hier natuurlijk bijpassende sieraden bijhoren. En voor het correcte plaatje zou hoofdbedekking natuurlijk gewenst zijn, maar die vind ik voor deze periode echt vreselijk.
En de correcte haarstijlen eveneens, haha.