hier was je nog mange pony.

1 juli 2005 werdt jij van mij, ik was 17 en jij net (22 mei) 7 geworden!
en zo deden we van alles op de manege. elke maand was er wel een onderlinge wedstrijd.

In de loop der jaren hebben we vele leuke dingen gedaan. Zo gingen we in 2006 voor het eerst op vakantie na drente. En zo volgde er nog meerdere vakanties. Waaronder een heerlijk weekend veluwe. En zo gingen we in 2008 na wateren. En vorig jaar in 2016 zijn we weer gegaan met een gezellige groep meiden. Dit jaar gaan we weer.
veluwe

wateren2016:

jij hielp mij door 3 zware kaakoperaties heen, en hielp mij om door te zetten, ondanks vele pesterijen die ik mee heb gemaakt op de vmbo school. Je was toen nog niet van mij. Maar ik liep toen wel al op de manege.
En hebben we 3 jaar geleden voor eerst mee gedaan aan een crossles. Wat vond jij dat leuk.

Ik heb je ook een tijd voor de wagen gehad. Helaas vind jij stil staan niet zo tof en voor de wagen kreeg ik dat er niet eruit. Helaas hier geen foto van ivm, dat me harde schijf het helaas met nog meerdere fotos het begeven had....
Toen we in loosdrecht stonden konden we heerlijk na het bos!. Ik wou graag een fotoshoot in het bos.. Maar hoe ging jij dat doen? Jij vind alleen op pad gaan echt niet leuk. Maar tja ik wou graag zonder zadel dus toch de stoute schoenen aangetrokken en gegaan samen met _dreamer@bokt. En wat was jij braaf en relax!!! wow helaas ben je dat niet altijd in je eentje haha

Maar we rijden ook wedstrijden. Van paar jaar tijd van B na L2+11. vorig jaar eigen trailer gekocht dus er komen zeker nog meerdere wedstrijden. We mogen nu M1 starten.

En in de loop van de 12 jaar ben jij mijn maatje geworden!! Je blijft een echte haflinger!! met een kop erop! soms kan je wel achter het behang plakken!! Maar stanley wat hou ik toch van je!! mijn vriendje mijn maatje voor het leven.

Hopelijke hebben we nog vele jaren samen te gaan.