Na een jaar weer samen, Puk ITP!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Toothless

Na een jaar weer samen, Puk ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 11:07

Hallo! :wave:

Ik vond het weer eens tijd om mijn lieve verzorgpony Puk op de foto te zetten!

Ik heb Puk van 2015 tot 2016 verzorgd en toen is hij verhuisd naar een stal die mij net even te ver stond.
Ondertussen ben ik een ander paard gaan rijden en toen dat door ruzie over ging stuurde Puk's eigenaar mij ongeveer 2 maanden geleden
een berichtje of ik misschien toch weer Puk wilde gaan verzorgen en uiteindelijk ook rijden!
Na lang wikken en wegen toch de knoop doorgehakt en wat was ik blij om mijn maatje weer te zien <3

Dat hij verhuisd is naar een andere stal heeft hem echt ontzettend goed gedaan want waar hij eerst een ontzettende stresskip
was die overal van schrok en niks accepteerde, is hij nu een relaxed paardje geworden die vele malen lekkerder in zijn vel zit!

Klein paspoortje van meneer:
Stamboek naam: Nantano's Boy
Ras: Duitse Rijpony
Geboortedatum: 16 april 2001
Geslacht: Ruin
Roepnaam: Puk
Afstamming: Nantano x Nante l

Wat ik nu voornamelijk doe met Puk is lekker bezig zijn in de longeerkraal en vooral die band weer opbouwen!
Het gaat in een stijgende lijn met af en toe een kleine storing hier en daar.
Wat dat betreft is Puk een echte spiegel, als ik namelijk een foutje maak in mijn lichaamstaal rent hij dwars door m'n hulpen heen :')

We begonnen met instappen, wat Puk eeeerrug leuk vind:

Afbeelding

Daarna een ontspannen drafje, ik ben erg blij met hoe hij er hier bij loopt gezien hij steeds meer plezier krijgt in wat we allemaal doen :)

Afbeelding

En de andere kant op:

Afbeelding

Een galopje kan die ook :D

Afbeelding

Afbeelding

En bij het uitdraven kwam eindelijk een beetje het beeld wat ik zo graag van hem zie:

Afbeelding

Daarna zijn we nog even portretjes gaan maken en hij stond zo lekker van het zonnetje te genieten dat ik ontzettend veel toeters en bellen erbij heb moeten halen om hem een beetje leuk te laten kijken :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat jullie hem net zo knap vinden als ik, want elke keer als ik op stal aan kom word ik weer een beetje meer verliefd op hem <3

Ik ben mij ervan bewust dat puk overgewicht heeft, hier doe ik zoveel mogelijk aan als ik kan,
maar ik kom ivm stage nu maar 2x in de week waardoor conditie training en afvallen er (nog) niet in zit,
ik ben over een maand klaar dan hoop ik wat vaker te gaan en hem echt meer op te kunnen pakken

Groetjes!

Anoniem

Re: Na een jaar weer samen, Puk ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:18

Wat een lief koppie. <3

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 19:27

niemand meer? :(:)

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 19:30

Wat een leuk koppie! :)

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 19:37

Wat leuk :D ! Hij heeft een heel leuk koppie <3

Pollewop113

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 19:40

Wat kleurt dat touwhalster prachtig bij hem! <3 Heel veel plezier en geluk samen, maar dat gaat vast goed komen zo te lezen! :D

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-17 00:35

Pollewop113 schreef:
Wat kleurt dat touwhalster prachtig bij hem! <3 Heel veel plezier en geluk samen, maar dat gaat vast goed komen zo te lezen! :D

Thanks! Meeste wat ik hem aantrek is babyblauw haha