Vanochten mocht ik om 6 uur mijn heerlijke warme bedje uit. Want vandaag stond er in de planning dat ik met Elano naar het strand zou gaan.
Ik heb samen met mijn zus en vriendin afgesproken, zodat zij foto's konden maken. Aangezien mijn zus dan met de auto zou gaan, heeft ze haar kinderen en hond maar gelijk meegenomen. De hond vond het prachtig. Iets te mooi.. Springt zo even random tegen de benen van Elano, rent even 300 rondjes om hem heen.. Gelukkig is Elano aardig hond mak, de hond doet het ook echt alleen bij hem, andere paarden zijn nog wel eens spannend..

Maar, toen we het strand op gingen.. Zagen we enkele mensen bij elkaar staan en kregen we te horen dat er een zeehondje lag.. Dus heb ik even de camera gepakt en Elano bij mijn zus 'gedumpt'.
Het kleine beestje werd wat later opgehaald door een bokker. Die mij ook nog eens herkende en natuurlijk mijn stoere hengst even moest zien.

1.

Uiteraard is de bovenste foto niet Elano.. Elano is een paard. Ja, echt waar! Voor wie Elano nog niet kent:
-Irish Cob
-5 April 2015
-Is nog hengst
-Sinds 26-11-2016 van mij
-Een grote knuffelbeer met een snor!

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11. Tjah, als je moet dan moet je.. Maar zijn oortjes zijn naar voren!

12. Tjah, af en toe wilt hij geen knuffelbeertje zijn maar een lama.

13. Hij wilde niet meer op de foto.

14. Samen met de hond van mijn zus. Veel te blij met alles.

15. En toen ging de hond er met Elano vandoor. En hij liep nog keurig mee ook. Daag Elano!