Aangezien het alweer heel lang geleden is dat ik een topic heb gemaakt van Elano.. *Kuch* Vond ik het weer eens tijd om een topic te maken van mijn knapperd.

Elano was helaas een beetje ziekjes geworden, snotteren, hoesten/niezen, maakte proppen. Maar het is alweer bijna over. Hij is lekker aan het wisselen en werdt dan ook nog is verkouden. Hij is net als ik, als je ziek wordt of niet lekker bent, krijg je gelijk alles in 1 keer of achter elkaar.

In April wordt hij 2 jaar oud, dus hij is nog lekker jong. Samen genieten we van de aandacht van elkaar, wandelen en natuurlijk het maken van foto's!
Over 6 dagen is hij 2 maanden van mij. Dinsdag ben ik jarig en ga ik in de ochtend lekker naar hem toe. Want ik kan het natuurlijk niet vieren zonder hem!

1. We beginnen met een mooie foto van Elano, op de berg.

2. Toen hij beneden stond, stond ik boven.. Ehh, wat doe jij daar boven?

3. We stonden samen in de harde wind, hagel en sneeuw. Bah.. Toen ik een foto wilde maken van zijn mooie sneeuw kontje.. Keek hij om. Wat ben jij nu weer aan het doen?

4. Kusjes geven kan hij heel goed. Ik ben zo slim geweest om zijn kusjes-gedrag te misbruiken. Dus nu doet hij het alleen als ik erom vraag. Hij leert echt super snel!

5. Zo trof ik hem gister aan. Hij kwam super lief naar het hek toe lopen om mij te begroeten. Zo lief! Hij had mij vast en zeker gemist!

Vervolgens keek hij mij aan, yo stop is met foto's maken.. Kom hier heen ofzo?

6. Zijn mooie sokjes. Mooie verschillende kleurtjes.

7.

8. Deze foto heb ik zelf genomen.. Is een hele goede conditie training. Paard goed zetten, rennen naar de camera, snel aanzetten, terug rennen, paard vangen, omdraaien en vervolgens nog snel lachen. Met 5 pogingen zijn er 2 redelijk goed gelukt. Maar ach, je moet toch wat als je alleen bent!

9. Zijn mooie staart.

10. Een van zijn mooie oogjes.

11. Zijn snor die nog steeds groeit.

12.

13. En deze super mooie foto, die gister gemaakt is van mij en Elano.

Morgen maar weer heen en zondag weer eens wandelen. Zal die vast niet erg vinden!