Hoi hoi
Het is weer een tijdje geleden dat ik een topic over Binky en Ollie heb geopend volgens mij
Ondertussen zijn het al jaarlingen en bijna helemaal uit de wintervacht. Alleen Ollie moet nog een paar buikharen kwijt
Dinsdag zijn ze op stal naar de hoefsmid geweest en daar lag een grote blauwe bal in de paddock! Ze hebben er even kennis mee gemaakt en die vonden ze toch wel heel erg leuk. De afgelopen week zijn ze een aantal keer s'avonds mee geweest naar stal om lekker grasjes te eten en daarna met de bal te spelen! Natuurlijk nam ik ook mijn camera mee en daar zijn wel hele schattige foto's uitgekomen
Ik geniet zo erg als ze samen aan het spelen zijn en ik hoop dat jullie dat ook doen!
1. Binky showt eerst even zijn spectaculaire moves!

2.Om vervolgens tegen de bal aan te gaan leunen

3. En neer te ploffen

4. Hij genoot ontzettend van al dat zand

5. Toen besloot Ollie de bal onder handen te nemen

6. De kleine blauwe bal in zijn eigen wei vind hij nooit zo interessant, maar deze bal is toch wel erg leuk!

7. Een fotootje samen met Ollie
Hij lijkt hier erg groot maar dat is niet zo
ze zijn namelijk maar 85 cm maar doordat ik ook erg klein ben (157) lijken ze toch wat groter!

8. Hij besloot dat ie ook wel even wilde rollen maar binky dacht daar anders over

9. Vervolgens was daar de gekke 5 minuten door het zware zand

10. Binky heet niet voor niets Binky

11.Ollie was wel een beetje vies

12.Nog even model spelen

13. Ollie is er ietsje minder goed in

14. Binky

15. En als afsluiter een mooie foto van Ollie

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn 2 lieve boefjes

Het is weer een tijdje geleden dat ik een topic over Binky en Ollie heb geopend volgens mij

Ondertussen zijn het al jaarlingen en bijna helemaal uit de wintervacht. Alleen Ollie moet nog een paar buikharen kwijt

Dinsdag zijn ze op stal naar de hoefsmid geweest en daar lag een grote blauwe bal in de paddock! Ze hebben er even kennis mee gemaakt en die vonden ze toch wel heel erg leuk. De afgelopen week zijn ze een aantal keer s'avonds mee geweest naar stal om lekker grasjes te eten en daarna met de bal te spelen! Natuurlijk nam ik ook mijn camera mee en daar zijn wel hele schattige foto's uitgekomen

Ik geniet zo erg als ze samen aan het spelen zijn en ik hoop dat jullie dat ook doen!
1. Binky showt eerst even zijn spectaculaire moves!

2.Om vervolgens tegen de bal aan te gaan leunen

3. En neer te ploffen

4. Hij genoot ontzettend van al dat zand

5. Toen besloot Ollie de bal onder handen te nemen

6. De kleine blauwe bal in zijn eigen wei vind hij nooit zo interessant, maar deze bal is toch wel erg leuk!

7. Een fotootje samen met Ollie

Hij lijkt hier erg groot maar dat is niet zo

8. Hij besloot dat ie ook wel even wilde rollen maar binky dacht daar anders over

9. Vervolgens was daar de gekke 5 minuten door het zware zand

10. Binky heet niet voor niets Binky

11.Ollie was wel een beetje vies

12.Nog even model spelen

13. Ollie is er ietsje minder goed in

14. Binky

15. En als afsluiter een mooie foto van Ollie

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn 2 lieve boefjes