Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties
@Toydoll: Ja toch?! Hoeveel hengsten krijgen die mogelijkheid nou om echt even paard te zijn.
Ik ga hem mega missen maar wilde hem dit niet onthouden
@Bo: Dank je wel! Ik heb gelukkig redelijke lijm op mijn kont haha. Daarnaast is hij ook echt wel heel braaf!!
Laat straks maar weer snel september zijn!
josewoos schreef:Geweldige foto's, knap stel zijn jullie
April alweer dat hij weer weg gaat, bizar joh! Voor mijn idee heb je hem net weer thuis. Je zal hem wel weer gaan missen.
Gaat het met je merrie kudde ook goed?
Ja gaat vreselijk snel!!! Ik mis hem nu al... maar dit is laatste jaar dat hij dekt. Naja hij zal nog wel wat dekken vanaf 2017, maar stukken minder want hij blijft bij mij. Ik wil hem dan idd niet meer verhuren, maar lekker samen blijven tuttelen en trainen 
Renee_S schreef:hoeveel mensen zitten zonder zadel op een jonge hengst die daarbij heeeerlijk relaxt is??
prachtig paard blijft het toch!
ben stiekem wel benieuwd, heeft ie al veel mogen dekken? baby gio's op komst?

Ja goed he?!?!
Hij verbaasd mij ook altijd hoor... Zo braaf en relaxed haha.
Afgelopen jaar heeft hij 12 merries gedekt 
puppy1128 schreef:Vind gio echt een hele mooie hengst!

Als je je paard plots kwijt bent..

Hij is familie van jouw topper 
xoranlover schreef:Wat gaaf zo in de mist

Hele gave hengst
Gaat hij met alleen fjorden merries de wei op of ook met andere rassen?
Waar hij heen gaat, Zuid-Holland, staat een kudde met alleen fjorden merries
. Maar hiervoor en volgend naar dekt hij wel weer gewoon andere rassen!
Tezzy schreef:Ik zag ze al op Facebook voorbijkomen, super leuk ondanks de mist! Misschien wel dankzij de mist..
Vind die van bovenaf erg gaaf! Chapeau voor de fotografe, in een boom gehangen?
Nee gelukkig stond er een uitkijk toren 
nine1987 schreef:En dan staat ie ergens semi wild te zijn? Begrijp ik dst goed? Dat je dat surft.. Ik zou als de dood zijn dattie gejat werd.. :p
Tis wel een ongelooflijk mooi dier.. Mag je trots op zijn!!

Ja klopt!
Hij staat vanaf 4 maanden oud veulen bij mij onder andere 24 / 7 buiten. Afgelopen 2 jaar heeft hij buiten in kudde verband gedekt, het spelletje kent hij al gelukkig.
Overigens is Staatsbosbeheer er met hele grote regelmaat om de boel in de gaten te houden.
Ik vind het voor hem juist dé ideale kans. Nog mooi half jaar uitgroeien, echt paardenleven leiden op gewoon 600 hectare. Een paarden droom toch?