Duke moest even checken of alles er nog niet was afgevroren.
Sorry Duke, die 2 hangen er al maanden niet meer.

Wij konden niet achter blijven!
Met de intentie om Dexter voor de slee te zetten vol goede moed naar stal gereden, onderweg bij de boerenbond gestopt voor een slee en hup verder karren.
Echter, toen ik 300m voor stal met de auto langs de weg gleed en stil kwam in de prikkeldraad van de buurman ging me de zin om te sleeën over

Dexter leek niet helemaal lekker, ik was over mijn toeren en dat ging toch maar voor frustratie zorgen dus geen slee foto's van ons deze keer en ik ga in het vervolg met de benenwagen

Dan maar want winterse plaatjes schieten, paardjes vinden de sneeuw wel lekker en Duke was helemaal nat dus ik gok dat die languit in de sneeuw was gaan slapen. Het zou me niet verbazen

Toen hij dan klaar was met eten ging hij ook gewoon lekker verder met zijn dutje.

Dexter had niet veel zin in gedoe, die is al een tijdje niet helemaal lekker.
Een dipje denk ik, hij is nagekeken maar zijn gezondheid is verder in orde dus ik laat hem lekker met rust. Het meeste plezier doe ik hem met een extra schep voer en een schouderklopje.
Vind het ook helemaal geen straf om gewoon maar wat naar hem te moeten kijken

Duke vond dat hij te weinig aandacht kreeg dus kwam even zijn deel opeisen.
Hij begint een beetje te puberen merk ik want terwijl ik gehurkt zat dacht hij dat hij me wel even kon laten weten dat hij langs me stond met een trap tegen mijn kont. Mijn handen kriebelen om met hem aan het werk te gaan

Stuk ongeduld

Het is dat ik naar huis moest want ja, moest natuurlijk nog de gedeukte bumper gaan uitleggen bij paps, maar hier kon ik echt een hele dag naar blijven kijken

En voor de oplettende kijker, ZONDER terug te kijken!, bij welk paard hoort dit snoetje?