jullie zien nog weinig van mij verschijnen sinds de verschrikkelijke gebeurtenis...
Maar via deze weg wil ik ook heel bokt bedanken,
voor de enorm prachtige, steunende reacties en berichtjes die ik van jullie heb gekregen.
Voor de 100e reacties toen wij nog een gelukkig koppel waren en elke keer maar weer met ons topic in uitgelicht stonden met onze 2 kanjers van paarden.
Veel van jullie houden de blog in de gaten, maar lang niet iedereen natuurlijk.
Daarom dat ik ook via hier de laatste video van mij en David post.
Zoals vele weten heb ik een maand na de gebeurtenis een bedrijf opgericht ter ere van David
'Be the light'
(Op facebook te vinden onder horsetraining 'Be the light)
Onze enorme passie voor paarden die wij samen deelden ging uitgebreid worden naar een eigen manege.
Een droom dat nooit meer werkelijkheid zal worden, maar wel een droom die ik nu verder zet met David in mijn hart.
Ik had nooit gedacht dat Bethelight zo'n gigantisch 'succes' zou worden.
Ik en Masha, het paard dat we samen hebben gekocht, worden gevraagd voor de grootste shows te geven op plaatsten en evenementen wat ik nooit had durven dromen.
Natuurlijk zou ik ook deze droom zo willen opgeven, moest ik David hiermee terug krijgen.

Masha is op dit moment de enige die me recht weet te houden.
Ik vind het een enorme eer als ik met hem mag optreden.
Alle shows zijn ter ere van David, de muziek en stijl is hier dan ook speciaal voor aangepast
en de meeste aanvragen heb ik gekregen via deze weg.
Hierdoor heb ik weer iets om voor te vechten en probeer ik te leven, inplaats van te overleven.
Dus bokt, bedankt voor alles
en wie weet ooit tot ziens!