Zomer 2001 kwam ze in mijn leven, een 2 jarig puppy wat geen idee had van de grote paardenwereld...

Geen land mee te bezeilen, het enige wat ze kon was steigeren en zodoende stond ze na 3 maanden in mijn bezit te zijn al practisch weer op marktplaats.
Ik verhuisde van stal, en ze trok bij, en zo gingen we aan de gang, en werd het een wereldpaard!

https://lh5.googleusercontent.com/_o3VB ... 815%29.JPG
Dressuur, westerns, springen, vrijheidsdressuur, we blonken nergens in uit, maar waren wel van alle markten thuis
Maar eind 2008 ging het fout... Steeds vage kreupelheden, van kwaad tot erger. 2009 diverse keren in de kliniek geweest
[BEH] [filmpje] kreupel paard, wat zien jullie? *2e update pag 9*
Steeds weer oppakken, steeds weer mis....
En nu? Nu kies ik voor James en breek ik mijn eigen hart...
James heeft rust en regelmaat nodig, iets wat ik haar niet kan bieden. Ze loopt nu goed, tot ze zich weer overbelast (bijv in conflict met een ander paard) en het weer mis is.
Zaterdag verhuist James naar een landgoed in de Brabantse bossen, waar ze gaat werken met mensen met een autistische beperking. Ze krijgt een vast verzorgmeisje, die nu al helemaal gek op dr is....
Dit is zo verschrikkelijk goed, maar tegelijk doet het zo verrot zeer....
10 jaar mijn vriendinnetje, mn spookie, mn maflinger, en zaterdag gaat er, weer, een boek dicht.....
K ga je missen muts....

Mijn 2 kanjers zomer 2007 hier op de wei.... Wie had kunnen denken dat het allemaal zo anders zou gaan dan ik toen in mijn hoofd had? (Honey, de zwarte shet is in 2009 verongelukt)