Leuke fotos!.. Ze is lekker vies zo te zien haha Kan het niet helemaal goed zien?? maar ze lijkt ook wel een beetje isabelkleurig of niet? En der hoofdje ziet er wel weer gra kleurig uit op de foto
Ik blijf die grijsjes toch echt super vinden.@ tinka, ik denk niet dat arin het super vindt dat je "hem" met haar aanspreekt . Mijn grijsjes zijn voor het moment ook meer brunblakk dan gra hoor. @ loekie, wanneer ga je hem beginnen te leren ? groetjes saar
Arin!! Wat issie toch leuk he! Je krijgt snel de foto's die ik heb gemaakt hoor Rosalie, maar ik moet dan wel eerst even het usb kabeltje voor de camera vinden...v
@ Tinka_, vrijwel alle gra fjorden zien er zo uit in hun wintervacht volgens mij hoor.
@ bayaatje: op dit moment zijn we bezig met de dubbelle lange lijnen, en heb er al 1x opgezeten maar de plannen zijn om hem rond maart-april echt in te gaan rijden! vindt ik wel een mooie leeftijd is hij namelijk bijna 4.
Ik begin ook meestal pas op die leeftijd hoor. Ik heb nu een 10 jarige merrie en die moet echt nog doorgereden worden. Een beetje laat, maar je voelt wel dat je meer kan vragen dan zo een jong ding.