Nee het is Django

Afgelopen zaterdag 9 april had Django zijn 'eerste echte' showdebuut op de EquiDay in Ermelo. Hij is toen ik hem nét had al 1 keertje meegeweest op 'show', maar dat was buiten, rustig en met zijn vriendinnetje Winnie.
Django was... Tsja...
Laten we zeggen 'over enthousiast'. Hij bouwt erg makkelijk spanning op, en nu is een groot binnenevenement natuurlijk best 'spannend'. Daarnaast is hij gewoon superdol op mensen, publiek, camera's en aandacht. Dus doe een combinatie spanning + aandacht en je hebt een overload aan energie.
Zelf ben ik overigens érg tevreden over hoe hij het deed hoor! Ik ken hem natuurlijk al langer en had verwacht dat hij óf volledig zou dichtklappen en een mak lammetje zou zijn, of zou blijven rondstuiteren. Nu was het rondvliegen, met de nodige oefeningen tussendoor EN volledige focus op mij

Meneer kwam niet in mijn ruimte, bleef rekening houden met mij en is zelfs nog gaan liggen

Verder was het natuurlijk gewoon een hele leuke dag, en hebben de fotografen geweldige foto's gemaakt van mijn knappe pegasus

En die wilde ik even delen

Bedankt voor het kijken!

(Over 2 weekjes ronde 2, 3 dagen Animal Event