mijn knappe Britt in de zon in de bak

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FahyaFemke

mijn knappe Britt in de zon in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 19:47

ik wilde graag nieuwe foto's plaatsen in mijn oude topic : [ITP] van vel over been - naar fel door de bak
maar dit kan nu niet meer! Dus daarom maak ik een nieuw topic aan, om wederom met trots te laten zien mijn Brittje.

Er zijn geen rijfoto's er bij gemaakt helaas daar ik altijd alleen op stal ben, maar ben ook zo trots op alleen deze foto's al. geweldig met hoeveel pit ze door die pak heen stormt.

Even om het verschil in dit topic te laten zien. Zo kwam ze binnen:
Afbeelding
Afbeelding

en een foto van gister:
Afbeelding

en zo liep ze door de bak te paraderen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en nog even stoer staan:

Afbeelding
Afbeelding

De foto's zijn niet bewerkt, alleen op maat gemaakt en die je op de achtergrond ziet die zijn vager gezet voor het mooie :)
maar ze "shinet" echt, voor mijn gevoel. zien jullie het ook?

het enige waar ik nog wel mee zit, is dat je de punten op haar kont nog zo goed ziet. Sommigen zeggen dat is fries-eigen, maar mijn andere fries heeft dit niet, en ik zie meerdere friezen die dit ook niet hebben.. maar ook een paar die het wel hebben. Is dit dus paard-gerelateerd, of zijn het toch nog spieren die straks komen? Misschien dat iemand er ervaring mee heeft? :)

Al met al ben ik mega trots op haar want ze is super onder het zadel te rijden. we zitten nu bijna aan de 30 x onder het zadel en ze is zoo braaf. ondertussen gaat de galop al erg goed, we halen de hoeken nog niet helemaal (afsnijden nog ;) ) maar wel al meerdere rondjes achter elkaar. Ze wordt steeds sterker. Ook wordt de aanleuning steeds constanter. Ze is zowel met als zonder bit te rijden. Steigeren of bokken kent ze niet, enkele bokjes de eerste keer met galopperen wél! Maar die hebben we al lang niet meer gevoelt :D
ZO trots op mijn paardje. en een geweldig resultaat, ze is super opgeknapt.

Helaas kan ze niet blijven, dit wisten we wel al een beetje toen we haar binnenhaalde, maar mijn hoop was op betere tijden, en dat we haar konden houden. Helaas mag dit niet zo zijn, en moet ze echt weg. Ik hoop binnenkort echt een keer de juiste baas tegen te komen. Ben erg kritisch want het gaat me aan mn hart, het is een geweldige merrie, met veel potentie maar een klein hartje door een naar verleden. Ze heeft de slechte kant vd mens helaas moeten meemaken, maar daar is ze nu weer uit, en daar wil ik haar uit HOUDEN. Een goed adres is uiteraard een vereiste, maar dat vind ik erg moeilijk om iemand daar in te vertrouwen. Het liefst hoop ik haar via via te verkopen, dus in een bekende omgeving, en dat ik haar in de gaten kan houden en hulp kan aanbieden indien nodig :) ze verdient het allerbeste, ze is geweldig op weg en zo hoort het te blijven :j

Bedankt voor het lezen en kijken :)

Shinedown

Re: mijn knappe Britt in de zon in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:19

Mooie Fries!

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:30

Wauw ze is echt opgeknapt zeg! Mooi peerd!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:57

ze is echt super opgeknapt zeg. Ik houd mijn oren open.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:39

Wat een vooruitgang zeg, super!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:39

Ze blijft een leukerd <3

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:43

Goed gedaan mariel! +:)+
Ze is super opgeknapt, maar dat zijn we van je gewend :j *D