"Wat je zegt BamBam, ik ben nog nooit zo vernederd door ons vrouwtje"
"Hoezo? jij had alleen maar een muts op en een deken, ik moest die belachelijke belletjes in mijn manen"
"Oh en die stomme dingen om mn benen dan?"
"Die had ik ook!"
"Lieve Bokkers het wordt tijd dat er een manier komt waarop paarden zelf contact op kunnen nemen met 144, want vrouwtje en de fotograaf lagen krom van het lachen. Maar zeg nou zelf dit is toch paardenmishandeling?"
"Eerst werden we zo hoppa uit onze dagdromen geplukt en naar stal gesleurd. Ach nou ja een poetsbeurt is wel fijn, misschien krijg je nog wat lekkers. Ten slotte ben ik een rasechte shetlander
Maar nee na het poetsen liep vrouwtje naar buiten en begon een boom uit haar auto te trekken
En tot overmaat van ramp zette ze die in onze paddock!" 
"En alsof het nog niet genoeg was, kwam er ook nog een slee bij. En vrouwtje en fotograaf maar lachen
Ik hoor het ze nog zeggen 'dit wordt zo lachwekkend' *briesssss*"
"Zie je hoe ik over die boom denk? Vrouwtje is echt gek hoor dat ze dacht dat ik er braaf naast ging staan.
""Ach BamBam, zo eng was die boom niet hoor, hij was alleen niet eetbaar
"
"Nee ik ging er echt niet naast staan, ondanks de oh zo slimme actie van vrouwtje, zelfs een handje extra ging niet helpen"

"Die dingen aan mn benen waren wel lastig hoor, heb er nog eens goed naar gekeken maar kreeg ze niet los. Geloof dat Norvid het opgaf en braaf wachtte tot het voorbij was..."

"Of we soms wat dichter bij elkaar konden staan. Maar natuurlijk! Oh... vrouwtje moest ook nog zichtbaar zijn
"
"En toen was ik klaar! Helaas gold dat niet voor Norvid
"
"Nou idd BamBam ik heb de fotograaf even laten weten wat ik er van vond"

"Vrouwtje deed even de oorwarmers weer goed. Ik heb nooit koude oren, dus waarom ik die dingen op moest
"
"oh, hier besloot ik dat het genoeg was en ging weer richting weiland.
"
"Je had groot gelijk Norvid, ik stond helaas nog vast en kon nergens heen. En dat bleek niet zonder reden te zijn
Ik weet dat ik van Schotse afkomst ben, en de ruit dus ook, maar zeg nou zelf... dit is toch géén gezicht? "
"Moment van aandacht om vrouwtje toch een klein beetje een plezier te doen
"
"Fotograaf werd veeleisend en vroeg of ik ook nog kon lachen, maar natuurlijk
"
"Toen ik klaar was en vrouwtje wegliep heb ik toch nog maar eens die boom onderzocht... zo eng was ie eigenlijk niet hoor
"
"Maar eerlijk is eerlijk, het resultaat mag er wezen
"
"Misschien een beetje vroeg, maar vrouwtje had het over afdrukken, en opsturen via de post...
In ieder geval een Hinnikend Kerstfeest en een Briesend Nieuwjaar!!"ps: ik ben zelf de fotograaf en sta dus niet op de foto's

Vooral de plaatsing ervan