Gister was het prachtig weer voor een fotoshoot bedankt voor het kijken, een reactie achterlaten zou leuk zijn.
Wat een heerlijk ding om maar te kijken, ik denk als je een officiele fotograaf laat komen dan hij dan nóg knapper is!
ilovemoney schreef:Wat een heerlijk ding om maar te kijken, ik denk als je een officiele fotograaf laat komen dan hij dan nóg knapper is!ik wil een keer een fotoshoot van reindert jansen!
Sonja schreef:Die foto's moet je verkopen voor een wasmiddelenreclame joh, stralend wit! Lekker ding hoor!Goeie reclame voor de wasmiddelen, hij is zooooo wit mooi schoon.Leuke arabier heb je daar.
HedwigO schreef:wat voor wasmiddel gebruik je? Wat een prachtpaard zeg, wat is zijn afstamming?dankje Zijn vader;Libanon Aladin, 1e premie/ster, (Ibn Estasha X Warandes Plakata)Zijn moeder; Inshallah Salam, (Hamasa Mekdam x Bint Haziza Salam)
emjam schreef:Knap paardje heb je hoor! Alleen wat jammer dat alle foto's of overbelicht zijn of wat donker.thanx! is gemaakt door een amateur fotograaf.maar ik vind ze onwijs mooi gelukt!
HedwigO schreef:hé wat leuk Ibn Estasha zit ook in de vaderlijn van mijn merrie, grappig!wat leuk! hoe is haar karakter?
Mooi beessie hoor!! Die arabiertjes zijn ook (naar mijn mening) het mooiste paardenras!:DIk ga ook binnenkort met die van mij een fotoshoot houden:)
pinkie87 schreef:waarom ga je niet sparen voor een fotoshoot bij femke?? die maakt echt super foto`secht? wie is dat? misschien wel leuk!