Doe altijd een cap op!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chasey

Doe altijd een cap op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 21:21

Ja, 'Lol met de knol', kan niet altijd goed gaan...
Vandaag ging het niet goed en ben ik 2 minuten knock out geweest. Daar ben ik niet trots op, maar het hoort er wél bij! Ik post altijd filmpjes dat alles goed gaat. Ik doe zoveel maffe dingen met James. Maar ook hier gaat het niet altijd goed! Of gaat het soms wel eens goed fout. En dat is vandaag vastgelegd.
En ik wil dit delen, om mensen bewust te maken dat het niet altijd zomaar goed gaat. Ook met mij en James niet.
Laat het een wijze les zijn: DOE ALTIJD JE CAP OP!!!
Ook al heb ik al 100 keer achterste voren op James rond gehobbeld, vandaag ging het dus mis. Maar wat ben ik blij dat ik een cap op had, anders had ik dit bericht niet kunnen plaatsen! Want ik had het gevoel dat mijn hoofd in tweeën lag.
Dus ook als je iets al 100 keer hebt gedaan, en ookal is het maar heel eventjes ff gek doen met je paard... DOE EEN CAP OP!!!!
En ik kan je vertellen, het deed (en nog) verdomd veel pijn. Ik dacht dat ik nek en rug gebroken had. Gelukkig is dat niet zo, maar het had ook anders kunnen aflopen.
Weer een wijze les om ALTIJD een cap op te doen, ook al is het 'lol met de knol' maar heel eventjes. Want een ongeluk zit in een klein hoekje!
En ik weet niet precies waarom James bokte, volgens mij reageert hij op het geluid achter zich? Of op Bliksem? Geen idee... Ik had het in ieder geval niet verwacht.
Nu mis ik wel een warm bad.... Ik ga lekker naar bed, want ik zie dubbel... %) en :r

Laatst bijgewerkt door Angela op 23-09-15 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: nieuwe link geplaatst

Lumi

Re: Doe altijd een cap op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:22

Heel veel sterkte!
Wel super dat je ook dit op bokt durft te plaatsen

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 21:24

Ja meer als voorbeeld dat een ongeluk in een klein hoekje zit.
En ik zal vast commentaar krijgen. Nou, het zij zo. Hoe goed je je paard ook kent, hoe veel gekke dingen je ook hebt gedaan. Het gebeurd meestal wanneer je het niet verwacht.

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:27

Eerlijk !!? ik snap überhaupt niet waarom je dit doet ?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:27

goed dat je dit durft te plaatsen! Een cap is dan inderdaad echt heel belangrijk

Ik heb trouwens het idee dat James wel echt bokt vanwege jou maar ik kan het mishebben. Ik weet dat je dit heel vaak doet maar ook paarden kunnen soms hun dag niet hebben.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:29

Gelukkig is het goed afgelopen, lief hoe je poowns bij je blijven, maar wel schrikken!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:29

Ach jee wat een klapper, heb je iemand bij je? Goed dat je dat laat zien juist! Het is wel hoe het ook kan gaan.. :(:) arme jij. Als je denkt dat je een hersenschudding hebt dan moet je je wel laten wekken vannacht.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:30

Oh bah. Dat ziet er een pijnlijke val uit. Heb je nog veel last?
Heb je je laten nakijken in het ziekenhuis?

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:30

Dat is schrikken maar het lijkt erop dat hij ging bokken omdat je met je voeten bij zijn liezen kwam. Gelukkig is het goed afgelopen.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 21:31

Ja het zou kunnen dat hij reageert, omdat ik ga verzitten.
Tja niemand durft dit te laten zien door dat gezeik wat je er van krijgt. Maar ik durf te wedden dat er meer mensen gewoon gek doen (of in andermans ogen dom doen) dan je denkt.
En ja. Ik durf het wél te laten zien.
Zeker voor de avontuurlijke meisjes onder ons, die toch ook graag gekke dingen doen... of grenzen opzoeken. Als je dat doet. Doe het dan met een cap op. :)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:32

in elk geval beterschap! maar ik vind het werkelijk onverantwoord dat je in je uppie zulke capriolen uithaalt. Het blijft een dier waar je mee te maken hebt. Mij lijkt het alsof ie er nu even echt geen zin in had om jou op z'n rug te hebben

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:33

Dat idee kreeg ik ook eigenlijk Set.

Ben je wel bij de ha geweest? Is een beste klapper die je gemaakt hebt.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:34

Ik vind het best onverantwoord dat je sowieso in de wei achterstevoren erop gaat zitten/liggen.. Dan kun je verwachten dat dat een keer mis gaat. Of hem de volgende keer laten vasthouden of iets..

Maar naast dat: superstoer dat je dit op bokt durft te plaatsen! Sterkte en beterschap verder nog. :j

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:35

Ik zag het al vrij snel aankomen eigenlijk :o

moet zeggen dapper en goed dat je het er op zet. zullen vast meer mensen zijn die zo op hun paard zitten.

ach en paardrijden blijft een risico sport of je nou achterstevoren zit of niet :+

heel veel beterschap, hoop dat het snel weer beter gaat :(:)

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 21:36

Ja het zou heel goed kunnen dat James er genoeg van had hoor :)
Maar ik vind het wel lief van James dat hij kwam snuffelen.
En ja het is onverantwoord. Maar wel een pijnlijke, wijze les :)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:36

Zo... die hakt er in hiero.
Als ik je zie vallen, dan denk ik echt dat je flink hard op je hoofd valt.

Heel veel beterschap, en (oké, dit klinkt raar) maar veel plezier met het kopen van een nieuwe cap :)
Je oude cap heeft zijn werk gedaan. En dit is een goed voorbeeld waarom je een cap moet dragen als je gaat paardrijden.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:37

Ik zie hier geen lol met je knol in. Eerder paardje pesten. Hij is er duidelijk niet blij mee. wijze les Ik zou jezelf toch maar even door een arts na laten kijken want je maakt een flinke klap...

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 21:38

Het gaat mij dus ook om het voorbeeld. Ja dat het niet slim is, dat is nu wel duidelijk.
Ja ik ben dom geweest, maar wil dat dus als .... hoe zeg je dat... heb dit gepost als een Eye opener, gewoon een wijze les! :D

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:39

Sterkte zeg!...
wel super lief hoe ze bij je blijven :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:39

Zonder verder te oordelen vind ik het heel bijzonder om te zien hoe James en Bliksem reageren op je val. Zie ik het nou goed dat Bliksem zijn neus tegen je hand aan drukt, waarna je weer wakker wordt?

Kasmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:40

Het gaat hier om het dragen van een cap maar ik wil er toch ook even bij plaatsen dat je zonder schoeisel tussen je paarden loopt. Enig idee wat er gebeurt als ze op je voeten gaan staan?! En geloof me, dat kan zomaar per ongeluk gebeuren.

Ik zeg; altijd cap op en ook altijd goed schoeisel aan bij de paarden!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 21:41

Ja ik vind ook heel mooi om te zien hoe die paarden reageren! :)
Dat had ik op dat moment dus helemaal niet door.

Ik kan helaas niet altijd schoenen dragen. -O- Heb een open huid op mijn wreef. En nee, dat komt niet omdat er een paard op is gaan staan. Heb huidproblemen. Maar das een ander verhaal. :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:42

Jeetje TS. Jij hebt een klapper gemaakt zeg! Zoiets heb ik ook eens meegemaakt dus weet heel goed hoe doodeng dat moet zijn geweest. Bijzonder hoe de paarden reageren. Mij mijn klapper begon het paard waar ik vanaf viel zachtjes te hinniken naar me. Raar beest :')

Ik ga niet reageren over het feit 'dat het zooooo onerantwoordelijk is'. Ugh. Ik ben niet heilig, net zo min als alle anderen die de heilige tantes en betweters uithangen. Hou toch op zeg :roll:
Laatst bijgewerkt door eenitraM op 21-09-15 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:43

Ach ach daar komen de moraalridders aangegaloppeerd. Ik zie niet in wat hier zo onverantwoordelijk aan is. Bokt staat vol met tuigloze capriolen uithalende ruiters. Een heel goede les en wake up call alvast ! Al denk je dat je je paard door en door kent, er kan altijd iets gebeuren. Ontroerend hoe ze daarna bezorgd naar je toe komen :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:45

Jeetje wat een knal! hoor je heel goed op het filmpje.
Ben je nu out gegaan door de pijn? eerst lijk je op het filmpje nog "bij" om vervolgens pas weg te zakken?