Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KiWiKo schreef:Tuurlijk hoort ook bij het sportpaard (ik heb alleen KWPN neergezet omdat dit de paarden zijn waar het meest mee gesport wordtin Nederland
)
detour schreef:KiWiKo schreef:Tuurlijk hoort ook bij het sportpaard (ik heb alleen KWPN neergezet omdat dit de paarden zijn waar het meest mee gesport wordtin Nederland
)
Zijn zelfs de leukste sportpaarden!(ff offtopic)..
Arabesk schreef:Interessant, ik volg dit even ook al heb ik geen kwpn-er. Hoewel we hebben twee halve kwpn-ers, maar die tellen zeker niet.
detour schreef:Arabesk schreef:Interessant, ik volg dit even ook al heb ik geen kwpn-er. Hoewel we hebben twee halve kwpn-ers, maar die tellen zeker niet.
Volgens mij gaat het om sportpaarden (die dan denk ik in Nl sport lopen op amateuristisch tot hoog nivo)...
koeke schreef:Mr Wilfred, dat is toevallig! Die zie je zelden in een pedigree. De merrie die bij ons 31 is geworden was een Mr Wilfred x Sportman. Zo taai, bijna niet kapot te krijgen. Overigens vond ik haar moeder eigenlijk aparter dan haar vader: J.Cetsie, ook de moeder van Irco Marco.