Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maarre, NRPS mag toch ook bont zijn? Verder weet ik er zo uit m'n hoofd niet heel veel.
hoi nou ik heb een zwarte bonte die ingeschreven staat bij nrps als ik het goed typ haar moeder is een geheel bruine newforest pony en haar vader is de kwpener kasmier zoon van samber en die is zwart bont dus tja ik weet niet of je er wat mee kan ze mag inderdaad niet in het newforest stamboek omdat daar inderdaad geen bont in mag nu dus nrps en straks meschien in het kwpn stamboek omdat ze waarschijnlijk toch wel de 1,61 zal halen.haar moeder heeft weer een veulen gehad van de zelfde hengst en die was geheel bruin dus die kan in het newforest stamboek.
Jus_dOrange schreef:Je bedoeld Paint ipv Quarter.Maarre, NRPS mag toch ook bont zijn? Verder weet ik er zo uit m'n hoofd niet heel veel.
Floob schreef:volgens mij gaat het om pony rassen.
en E pony's zijn gewoon paarden (alleen in NL zijn het pony's ) dus die tellen niet mee onder pony rassen volgens mij

. Zal dan wel een NRPS pony zijn (gezien het uiterlijk van mijn pony (zie profiel bij Twister) lijken mij een Thinker, Shetlander en IJslander uitgesloten
Een bonte nrps'er heeft arabieren bloed. Maar zijn bonte kleur heeft hij niet van arabierenouders want die mogen niet bont zijn. Van wie heeft een nrps'er zijn bonte kleur dan?