Ik mag een eigen paard:D ..Omdat er geen stalling in de buurt is, moet ik een weiland huren! Waar ik me paard op kan zetten!
Maar IK vind en me ouders ook! Dat paarden niet alleen kunnen staan, Dus hebben we besloten nog 1 pony op te zetten
maar welke ras, weten we niet! Want:: ik ben vaak met vriendinnen bij de paarden, dus is het ook leuk, dat hun erop kunnen rijden!
En dat kan niet op een shetlander! En zelf vind ik het ook leuk, als ik wat tijd over heb, dat ik nog 1 pony heb, waar ik me tijd in
kan besteden! Zelf koop ik waarschijnelijk een ARABIER, maar 2 arabieren of 2 paarden gaat helaas niet! Dus het moet een pony
zijn! Zou ik dan gewoon een shetlander doen! Iets goedkoper in prijs, maar scheelt niet zoveel dan een B pony! De pony word wel
iedere dag verzorgd, en beweging word ook gegeven! Dus weten jullie welke ras, ik erbij moet doen. ik niet
Bij de weiland zitten ook een inloop stal, en 2 binnen stallen, dus plek is er wel:) maar ik weet dus gewoon niet, welke pony ik er bij zou doen! en welkegrote, zelf ben ik 1.60 en niet zo zwaar! Dus het zou gewoon leuk zijn, als ik er ook op kan rijden! zou dan een B of c pony goed zijn? een welsh ofzo, of hebben jullie nog een leuke in gedachte:)

:D
...