hoe grooot word hij¿¿??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marene

hoe grooot word hij¿¿??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 21:13

heey
ik ben marene en ben 13 jaar
ik heb sins september een fjord(je) wat 3 maart 3 is geworden maar ik vind dat ie zelf vrij klein is maar nou heb ik de vraag hebben jullie ook een fjord wat klein is/was en daarna groot is geworden helaas weet ik niet hoe je een foto in de mail kan plaatsen maar als iemand weet hoe wil die geenen dan even scrijven hoe dat moet
mijn fjord je is nu ongeveer 1.40

Authentic

Re: hoe grooot word hij¿¿??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:18

Hij zal nu niet noemenswaardig veel meer groeien, meestal kan je aan de schofthoogten van de ouders wel ongeveer bepalen hoe groot een paard gaat worden. 1.40 is trouwens geen schokkend kleine maat voor een Fjord voor zover ik weet.

Fritsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 17:28

nou 1.40 is niet echt klein. Als die breed gebouwd is is het gewoon een normale maat. Zelfs tegen de grote kant aan. Maar de meeste zijn rijtypish gebouwd want daar word de laatste tijd de fjord op gefokt.
Ze zal meschien nog zo'n 2/4 cm groeien. Denk ik.

voor de foto.. [img] adres van de foto [/img] Moet je hem wel bij mijnalbum of imageshack.us hebben geupload. en dan moet die hier staan.

Jillyken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 17:49

als hij nog zo'n 2-4 cm gaat groeien is dat een vrij normale maat voor een fjord tegenwoordig zijn er wel steeds meer grote fjorden 1.45+ maar dit is zeker niet abnormaal klein ofzo

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 17:53

Er zijn zelfs fjorden van rond de 1.30 dus jou fjordje heeft een hele normale maat hoor. En bovendien zal ze ook nog een paar cm gaan groeien.

marene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 19:38

hartsikke bedankt ik ben blij met jullie reacties's helaas heb ik mijn fjord bij een man die 15 fjorden had en ze allemaal weg heeft gedaan omdat hij te oud werd mijn paardje had geen chip/paspoot niks dus heb alles zelf moeten bedenken/geven

kusje marene& max