Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Quarterh0rse schreef:uhh waar slaat dit nou op

Ilzjuh schreef:Eeeen dáár gaan we weer.
Jadeke schreef:ik vind een appaloosa helemaal niet leuk
je zei"neem aan dat je toch een zeer groot deel voor het karakter van het paard kiest " ik daa geen pony kopen hoor ik schrijf gewoon mijn mening
of toch ze zijn best wel mooi
maar toch ze zijn zo gewoon
Quarterh0rse schreef:Maar ik ga dit topic even temmen aangezien het weinig waarde toevoegt aan het forum.
Ilzjuh schreef:Eeeen dáár gaan we weer.
een ander topic ook al met de vraag welke kleur moet ik nemen
Jadeke schreef:sorry
Quarterh0rse schreef:Aangezien dr andere topics is het of een penny of een schaduwaccount

Marijkjuh schreef:Appie's zijn niet stom
Er is geen een ras stom, er kunnen paarden qua karakter stom zijn maar niet omdat het toevallig KWPN-ers zijn of haflingers of zoals de ts schrijft appaloosa's.
Krijgt spontane penny-haat-neigingen
* wat kan jij zeiken zeg
. Echt met jou valt gewoon niet te praten
. Eerst je kleurtjes crissis en dan dit?
. En wat is er gewoon aan een gevletke pony? dat zie je minder dan een helemaal bruine, witte of zwarte pony. (sorry voor de mensen die een helemaal bruine, witte of zwarte pony hebben
)DarkDreamer schreef:*is beledigt* wat kan jij zeiken zeg
. Echt met jou valt gewoon niet te praten
. Eerst je kleurtjes crissis en dan dit?
![]()
Leg me even uit wat er fout is aan een appeloosa? En waarom wil je dan foto`s zien van een appeloosa als je ze lelijk vind? om de foto`s te gaan af kraken ofzo?. En wat is er gewoon aan een gevletke pony? dat zie je minder dan een helemaal bruine, witte of zwarte pony. (sorry voor de mensen die een helemaal bruine, witte of zwarte pony hebben
)
Anyway: Je titel alleen al.. wat is er vies aan een appeloosa? ik bedoel ze kunnen net zo vies zijn als alle andere paarden.