Hengstenshow Waspik stal allure!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissQ

Hengstenshow Waspik stal allure!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 18:40

HENGSTENSHOW-

Op 4 maart 2006 wordt op onze locatie een hengstenshow georganiseerd ten behoeve van het fokkerijseizoen 2006. Op deze avond kunnen fokkers en belangstellenden de gerenommeerde hengsten alsook een aantal jonge hengsten in de spring- en dressuurrichting komen bewonderen. De volgende hengstenhouders hebben hun medewerking reeds toegezegd: Hengstenhouderij Lauw van Vliet, Dekstation Jan Boeven, Hengstenhouderij Jespers, Hengstenhouderij Gertjan van Olst en Dressuur- en Springstal "De IJzeren Man".

Tevens hebben wij al een aantal definitieve toezeggingen op hengsten en ruiters/amazones, uiteraard onder voorbehoud van gezondheid van hengst en amazone/ruiter:

Undigo - Arlette van Tilborg

Voice - José van Haaren

Winsome - David Jobertie (Winsome is de wereldkampioen springen 6-jarigen)

Mistral - aan de hand

Royal Dance - Niels Bax

Troy - Niels Bax

Triomph de Muze - David Jobertie

Samba Hit II - Niels Bax

Unee - Mirjam Knoors

Unaniem

Upper-Class

Matterhorn

Parcival - Maaike Lassche

Disconto

Reflection

Bodo

SHOWBLOK: PAS-DE-DEUX MET OLYMPIC BARBRIA EN VOICE

voor updates en meer informatie kijk op www.stalallure.com

shet_loverrr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:43

vet!!!!!

MissQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 18:21

zeker vet, graag tot ziens je bent van harte welkom.
groetjes,
Lotje04

MissQ

Re: Hengstenshow Waspik stal allure!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 11:22

De bijna definitieve lijst van de hengstenshow staat op de website.
groetjes,
Lotje04

MissQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 12:18

nu definitief!!!

Shira2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 20:08

Ben niet geweest, maar ben wel erg nieuwsgierig hoe de avond was? Waar kon je allemaal kijken? De kantine en het kleine stukje waar de via de stallen de bak in komt lijken me te klein. En hoe was de parkeergelegenheid geregeld? Niet erg veel parkeerplaats bij stal allure helemaal met dit slechte weer een blubberzooi.
Hoorde ook dat er vantevoren bekend was dat Gertjan van Olst niet zou komen maar hij stond toch op de lijst.

Groetjes shira

MissQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 20:10

Hoi Shira, de hengstenshow was erg leuk!!
In de rijbak waren er staanplaatsen en op de stallen was de VIP ruimte (daar zat ik) Het parkeren was goed geregeld op de weides en er was helemaal geen blubberzooi. Wat Gertjan betreft dat weet ik niet maar ik weet wel zeker dat niemand op stal het wist. Ik vind dat je een beetje negatief klinkt, jammer dat je niet geweest bent dan had je kunnen zien hoe leuk het was.
groetjes, Lotje04

svans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 21:05

Hallo! Ik ben heel errug benieuwd of er iemand fotoos heeft gemaakt? Zo ja... kan iemand die dan plaatsen?
Alvast bedankt!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 21:11

ik heb een klein video'tje gemaakt met mn telefoon van 1 hengst(die had dezelfde vader als mijn paard )
Verder vond ik het wel goed geregeld, parkeerplaatsen perfect, veel ruimte(wij hadden heerlijk de hoek bij de kantine voor onszelf, in de baan, dus we zagen alles goed ) het was wel erg koud en ik vond het jammer dat vooral in het begin de man die het presenteerde niet goed te verstaan was door de muziek van Robbie Williams wel een minpunt: het bordje bij de rotonde stond een beetje raar, wij wisten de weg, maar dachten dat we anders moesten rijden vanwege het bordje en voor ons reed lauw van vliet en die dacht dat ook, dus toen gingen we met zn allen fout

loeske87

Re: Hengstenshow Waspik stal allure!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 21:15

Mijn tante is geweest. Ik zal vragen of zij toevallig foto`s heeft gemaakt.