Hoi Ik vroeg me af of er al een appaloosa showteam was. Zo niet, of er mensen zijn met de ambitie om wat in een showteam te doen. Ik denk dan niet alleen aan rijden, maar ook VD, Voltige, Mennen enzzz -x- Marijke
Ze doen carroussel met een groep, en doen andere shows. ik weet niet hoevaak, maar er wordt getraind op een vaste locatie en als er evenementen zijn dan ga je daar heen met het showteam. En verder doen ze vast ook wel andere gezellige dingen Maar je kan het beste gewoon even informeren er staat vast wel het emailadres op de website van eht stamboek.
Ik heb jaren in het showteam meegereden. Toen der tijd trainde we twee keer per maand in nijkerk en hadden we iedere maand ongeveer wel een show. heel erg gezellig onderling, echt een aanrader!
DendroFleur meld zich: we trainen eens per maand carrousel in Nijkerk. We hebben drie soorten shows/demonstraties: carrousel onder de man, aangespannen maar ook een show waarbij het paardengebruik door de jaren heen wordt uitgebeeld en waarbij er vanalles meedoet. Op zich vertonen we geen kunstjes. Al zou dat waarschijnlijk wel in de show passen. Maar Sandrien kan je er ook meer over vertellen.
Maar daar kan ik slecht hoogte van krijgen wat ze nou doen :S Alleen rijden of ook andere dingen enzo.
Je zou even met annemarie kunnen praten, want die heeft met vlekkie ook een aantal keren meegereden met het showteam en die spreek je tenslotte bijna elke dag! Maar ik denk dat het voor jou te ver is om elke maand een keertje naar Nijkerk te gaan om te trainen.............