rocky moutain horse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_kath

rocky moutain horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 14:06

Hey mede bokkers,

Ik zat een beetje op marktplaats te snuffelen en toen kwam ik langs een advertentie van een rocky mountain horse tegen (waanzinnig dier om te zien!)

Nu ben ik niet zo bekend met dit ras en vroeg me af of er bokkers zijn die er één hebben en wat de ervaringen er mee zijn...

ben benieuwd!

Zamora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 14:20

blijkbaar is er dus nog iemand een fokkerij begonnen in nederland haha

er is dus nog ieman die een fokkerji heeft met een merrie/veulen en 1 hengstje. daarvoor zou nog iemand er een hebben geimporteerd, verder zijn er dus geen rocky`s in nederland, wel zijn er een aantal met een hoeveelheid percentage van rocky int bloed. de vader van mijn veulen is een halve rocky.

ben er zelf ook een beetje mee bezig er eentje volgend jaar te importeren uit amerika....komt wel een hele hoop bij kijken maarja

_kath

Re: rocky moutain horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 14:29

Als ik het goed begrepen uit de advertentie importeren zij ze ook uit the states.

Wat komt er eigenlijk allemaal bij kijken als je er één uit the states haalt.
Wat is ongeveer de vraagprijs van een rocky?

Heb je misschien een foto van je veulen?(alleen als je wil hoor)

ben niet nieuwsgierig hoor!

Zamora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 14:48

ze staat in mijn profiel, helaas zijn het oude foto`s(dr opa is btw chocolate en een volle rocky).
www.rockymountainhorses.nl zij had vorig jaar paarden geimporteerd uit de vs, voor een volwassen paard zit je al wel snel aan de 4000-5000 euro te denken...en de prijs voor een volwassen gereden rocky verschild ook enorm(denk aan afstamming en training enzo) mja dan zit je ook wel aan de bovenstaande prijs...

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:48

jah dat stond laats in de bit maar er was al een topivc over

ff zoekn

arans

Re: rocky moutain horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:49