Het gaat mij vooral om de chocokleur,met blonde manen!!!
Heeft iemand zo,n paard in Nederland,of zn er toch ergens fokkers in Nederland of dekhengsten of wat dan ook ,dan zou ik dat graag willen weten

Alvast bedankt !!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

soms wel irritand hoor..maar ook wel weer leuk
sta in de regio bekend als het meisje met dat gouden paard hahaha
lekker dom! 

mijn merrieveulen is bruin en kwart rocky, als ik daar nou een chocolate hengst op zet (over heel wat jaartjes haha) dan heb ik wel veel kans op chocolate

goldflower schreef:@Pebbles dat zou indd mooi zijn,zat net in je pro te kijken ,en dat vorige paardje van je moeder Mila ofzo ,die heeft ook wel een beetje dat mooie blond door haar manen
En dat paardje van je vriendin Sammiej op bokt die lijkt op die foto best wel op mn paardje
als ze geen exceemdeken op zou hebben zmoers dan krijgy zxe een heel aparte kleur vacht, ook chocolate achtig.Pebblesje schreef:goldflower schreef:@Pebbles dat zou indd mooi zijn,zat net in je pro te kijken ,en dat vorige paardje van je moeder Mila ofzo ,die heeft ook wel een beetje dat mooie blond door haar manen
En dat paardje van je vriendin Sammiej op bokt die lijkt op die foto best wel op mn paardje
mylla ja, maar zij heeft het vd zonals ze geen exceemdeken op zou hebben zmoers dan krijgy zxe een heel aparte kleur vacht, ook chocolate achtig.
maar ik vind trouwens echt de zwarte met spierwitte manen het mooist!

LuvdaTossa schreef:Hoe donkerder de vacht en hoe witter de manen, hoe duurder de paardjes!!