Andalusia

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ska

Andalusia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 13:50

Ik wil na mijn eindexamen Spaans gaan leren. Hiervoor wil ik wel naar Spanje en dan wil ik ook wel eens kennis maken met die prachtige Andalusiërs! Heeft iemand misschien een Andalusiër en kan hij of zij me er meer over vertellen? Ik ben heel nieuwsgierig!

(heb zelfs nog nooit op een gereden )

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 14:53

in HK is een centraal andalusier topic misschien kun je daar je vraag eens stellen

orban

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 19:53

Ik heb een anda van 5 jaar en het is een pracht van een paard. Heel braaf, koel in het hoofd maar kan soms toch ook wel een hittepit zijn, een beetje eenkening maar kortom mijn kanjer.
In mijn profiel staan foto's van Espi.

_Emm_

Re: Andalusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 12:37

hey!! op de site www.stal-baroque.nl staat ook veel info over andalusiers! ze fokken zelf ok andalusiers!
groetjes Emma

vrijdag

Re: Andalusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:38

Ik heb zelf 2 andalusiers ze zijn over het algemeen zeer braaf zelfs de hengsten en heel nobel ze rijden heerlijk en makkelijk om dingen aan te leren.
Als je naar spanje gaat bij Malaga in de buurt moet je is naar antequera rijden daar is een fokkerij voor het leger met allemaal hele mooie paarden echt het kijken waard.

ska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 15:24

Dank jullie voor de reacties