Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
of ben ik nou gek aan het worden?
ik dacht al

Ibbel schreef:De verdunningsfactor komt niet voor bij volbloed arabieren, vandaar dat je geen volbloed Arabieren die palomino, valk of smokey zijn zult vinden.
Verder is de verdunningsfactor wél (intermediair) dominant, dus je hebt bij kruising van een vos x een palomino 50% kans op een palomino. Kruis je vos met een cremello (dubbel verdund) dan heb je 100% een palomino. Eea is onafhankelijk van of je een Arabier of iets anders kruist met een palomino of cremello. Dit werkt met ieder ras zo, heeft dus niets met Arabier te maken.
ellepel schreef:leg eerst eens heel goed uit wat de kleur palomino is dan???
je hebt toch ook heel donkere palomino's?
die tegen vos zijn aan zitten maar wel met witte manen en staart?
denk dat daar wel wat van rondlopen met arabisch bloed.

, maar wel een leuk paard joh! de kleur zoals jouw paard op de foto heeft, dat heeft mijn merrie in het najaar
punkies schreef:*meldt zich
Heb een palominoveulen niet vol arabier, maar zit wel arabisch bloed in, ben der niet echt trots op moet ik zeggen
Foto van haar staat in mijn profiel
phannie schreef:mijn palomino heeft 70% arabisch bloed, daarnaast heeft ze aan haar vaders kant american saddlebred horse blood. ze heeft 2 zoons, beide vos.
dit zijn dus de ouders van Rhicca, de moeder van phanika.