Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heb je foto's?
gabrycha schreef:Ze is erg mooi aparte kleur ook iets van wilddkleur bruin?
shemar schreef:Mmmm, misschien moet ik toch naar een arabier zoeken om mijn fjord te laten dekken, vind het een heel geslaagde combi.
Alleen vraag ik me af, wat als het nou minder uitpakt dat weet je maar nooit. Krijg je dan bv een pony met een heel sierlijk hoofdje van de arabier en de korte dikke nek van een fjord? Als het dan ook de lange benen van een arabier heeft dan wordt het moeilijk eten voor het beestje......
Wat zijn de stokmaten van de ouders?
shemar schreef:Mmmm, misschien moet ik toch naar een arabier zoeken om mijn fjord te laten dekken, vind het een heel geslaagde combi.
Alleen vraag ik me af, wat als het nou minder uitpakt dat weet je maar nooit. Krijg je dan bv een pony met een heel sierlijk hoofdje van de arabier en de korte dikke nek van een fjord? Als het dan ook de lange benen van een arabier heeft dan wordt het moeilijk eten voor het beestje......
Citaat:hey shemar! dan gaan wij samen een "fjorab" stal beginnen hahahaha
shemar schreef:Citaat:hey shemar! dan gaan wij samen een "fjorab" stal beginnen hahahaha
Ik heb wel m'n fjordenhengstje nog, die kan wel je arabier dekken![]()
Misschien mag hij van het voorjaar wel bij m'n bonte in de wei, lijkt me ook wel een mooie combi ze denkt nog steeds dat ze arabier is. Wat wordt het dan een bonte arafjord?

:)
Ben benieuwd naar jouw foto's, redje ! 
Model arabier en de leuke kleuren van een fjord! Echt heel gaaf! Ben echt benieuwd hoe hij/ zij onder het zadel word!