kiss MOI
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ze heeft M gesprongen en L gecrosst
(ik had daar dus echt nog nooit van gehoord maar veel mensen schijnen dat paard wel te kennen
)

Woogy schreef:ik heb mijn kleine ren arabier op een renstal staan. ze is van de vijf rarabieren de rest is volbloed. ik vind ze kanjers van paarden. zijn wijs lief en enorm werkwillig. daarbij zijn ze ook nog eens mooi en heel erg aanhankelijk. wat meer wil je
xx_Irisje schreef:Woogy schreef:ik heb mijn kleine ren arabier op een renstal staan. ze is van de vijf rarabieren de rest is volbloed. ik vind ze kanjers van paarden. zijn wijs lief en enorm werkwillig. daarbij zijn ze ook nog eens mooi en heel erg aanhankelijk. wat meer wil je
die van mij zit kwart engels volbloed on, maar dat werkwillige herken ik wel.
.
BailyKarlos schreef:Ik heb ook een Engels volbloed merrie! Haar vader is Apollonios.
Ze heeft Kwpn papieren, maar ze is meer dan 78% Engels volbloed.
Ze is 14 heeft flinke atrose, maar nog steeds een pittig ding.
Het duurde lang dat we een band hadden, maar als je die met ze hebt dan lopen ze zich letterlijk dood voor je.
Ze heeft wel karakter. Ik vergelijk haar wel eens met een kat ze is eigenwijs, neemt graag de leiding over en ze is ook erg eigenzinnig en dominant.
Als je een plaatstje in haar hart hebt dan zit dat diep en is ze een hondje of lammetje.
Haar absolute passie is springen en racen.
Ze is gek op werken en kan niet tegen niks doen.
Ze is gek met kinderen. Die mogen er ook op rijden. Wel met mij erbij want ze blijft soms wat onvoorspelbaar.
Ik vind het gewoon heerlijke paarden, voor zover ik kan beoordelen.
Baily heeft me hart gestolen.
hihihih ja engels volbloede zijn erg mooi! Groetjes Marlene Woogy schreef:xx_Irisje schreef:
die van mij zit kwart engels volbloed on, maar dat werkwillige herken ik wel.
veel mensen die zeggen juist als ze een kwart of halfbloed hebben van man hij is zo heet en zo fel en zo enorm van alles wat ze eigenlijk niet zijn...nou zijn ze ook niet te vergelijken met een volbloed, maar al helemaal niet met een rijpaard. als je eenmaal met die volbloeds om gaat wil je niet anders meer en vind je op het gegeven moment rijpaarden juist sloom en duf....
)