Gezocht: palomino's, valken, schimmels! Herfstactie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Gezocht: palomino's, valken, schimmels! Herfstactie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 13:44

Voor €10,- een leuke fotoreportage?! Intresse?! Lees dan snel verder!

Om nog wat toevoegingen aan mijn porfolio te vinden ben ik op zoek naar leuke paardjes die rasecht en fotogeniek zijn.

Ik ben voornamelijk op zoek naar lichtgekleurde paarden/pony’s die mooi uitkomen in een herfstachtige omgeving. Dus schimmels, valken, palomino’s en die lichte kleuren zoek ik.
Ik kom dan bij je om een gezellig dagje foto’s te komen maken van je paard/pony!

In het pakket wat ik bied zitten 2 afdrukken van 15 x 20 cm. , deze kan je uitzoeken op de bestelpagina, waarvan ik de link na de fotoreportage naar u opstuur. Op die pagina kunt u eventueel ook nog meer foto’s bestellen.

Ik vraag wel de reiskosten vergoed, dus die komen nog over de € 10,- heen.

Wilt u weten wat de prijs zal worden incl. de reiskosten?! Stuur dan een mailtje naar jody@wignand.com. Het liefst zoek ik paarden in het noorden/midden van het land en het moet goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer. Mensen in deze omgeving zullen dan ook voorrang krijgen.

Ook om deze fotoreportage aan te vragen kan je mailen naar jody@wignand.com.

Opgeven kan tot 16 oktober en ik ben op zoek naar ongeveer 5 paarden. Beslis dus snel!

De fotoreportages zullen, mits het weer meewerkt, snel na de opgave plaatsvinden!

Alle foto's blijven eigendom van JW Fotografie! Op eventueel misbruik zal ik u aanspreken!

Voor voorbeeldfoto's, neem een kijkje op mijn site: www.jwfotografie.tk

Marijkjuh

Re: Gezocht: palomino's, valken, schimmels! Herfstactie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:58

hoiiii
hoe duur zijn de verzendkosten naar schagen ?
dat ligt tussen alkmaar en den-helder in
-x- Marijke

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 14:35

Dat is te ver weg...
Verder heb ik in een ander topic bij commercieel genoeg reacties gehad, dus ik zoek niet meer

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 19:46

okejjj

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 21:55

Welshfanatic schreef:
Verder heb ik in een ander topic bij commercieel genoeg reacties gehad, dus ik zoek niet meer

Het is niet de bedoeling om een topic meerdere keren op bokt te plaatsen (crossposten). Deze gaat dus sowieso op slot.