Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 
fjordygirl schreef:Ik denk dat je sneller klaar bent als je opnoemt wat er positief aan is.
Hij heeft een lief hoofd en zal vast een lief karakter hebben.
Zo dat was kort maar krachtig.
wel een leuk beestje alleen jammer dat ie zo overbouwd is, anders zou die zeker heel mooi zijn. hoe oud is die? 
ilovejuno schreef:woowmdat ziet er raar uitwel een leuk beestje alleen jammer dat ie zo overbouwd is, anders zou die zeker heel mooi zijn. hoe oud is die?
nee maar wel zonde van het paard
* hoezo nieuwschirug *
Volgens mij staat hij ook nog wat 'voor over geleund' het grootste gewicht op z'n voorbenen daardoor ziet het er nog raarder uit. Zijn achterbenen lijken ook in verhouding met zijn voorbenen nogal lang. Maar misschien valt dit paard in RL heel erg mee. (Zeker als je de prijs ziet zou je dat denken
) 
. Hoe heetten die dingen ook al weer, een paard met een mens aan de voorkant, kwamen ook in Xena voor
. siets schreef:Trouwens, hij doet me heel erg denken aan zo'n menspaard, die kennen jullie vast wel. Hoe heetten die dingen ook al weer, een paard met een mens aan de voorkant, kwamen ook in Xena voor
.
Misschien wordt het dan wat gecompenseerd. Heel apart, paard staat onderstandig...en is al overbouwd... zonde, lijkt me best een leuk paard... maar als tuigpaard kan het nog best door denk ik. siets schreef:Trouwens, hij doet me heel erg denken aan zo'n menspaard, die kennen jullie vast wel. Hoe heetten die dingen ook al weer, een paard met een mens aan de voorkant, kwamen ook in Xena voor
.

Chubby schreef:Ziehier een reden om niet te gaan kruisen met verschillende rassen. Uiteraard: er kúnnen hele leuke veulens uitkomen....
En de vraagprijs

Chade schreef:Hij is 6 en heeft
37.5 % fries bloed in zich, op zich lijkt me lief paard, alleen de bouw lijkt niet echt te kloppen zoals het " hoort" . Ieder zijn mening daar gelaten...