arabiertje of nrps pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lotttttttt

arabiertje of nrps pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 19:32

hallo....

ik kreeg een paar dagen geleden een foto van iemand gestuurd van een pony met sjapoer als vader. omdat mijn pony ook sjapoer in haar stamboom heeft zitten , en heel erg op de pony op de foto leek wil ik graag de moeder van de pony ook weten. maar ik kan de pony niet meer vinden. het plaatje kwam wel van bokt.

hier onder de foto die ik kreeg toegestuurd.

is er iemand die weet waar dat stond of is er iemand die de pony kent, misschien wel de plaatser van de foto of de eigenaar van de pony, laat het alstjeblieft even weten

Afbeelding

Jytte

Re: arabiertje of nrps pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 19:51

ik ken helaas de pony niet, maa rmisschien wel leuk, wij hadden er oook een van sjapoer, helaas is ze pas weg. misschien wel leuk een fototje..

Afbeelding

Afbeelding

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 21:07

die is mooi zeg, echt leuk om familie van mn pony te zien dankje

de pony op de foto die ik had geplaatst is in iedergeval een tante van mijn pony, maar ze lijkt echt heel veel op mijn pony, ik zou heel graag willen weten wie haar moeder is ..

op deze foto zie je links mijn pony , en rechts die pony van sjapoer.. ik vind ze wel op elkaar lijken eigenlijk ( even voor de duidelijkheid mijn pony heeft ook een kolletje )

Afbeelding

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:12

Ze lijken idd op elkaar maar Sjapoer heeft een andere neus. en grotere oren lijkt me

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 21:18

welshfreak schreef:
Ze lijken idd op elkaar maar Sjapoer heeft een andere neus. en grotere oren lijkt me

die 2e foto is niet sjapoer, maar een nakomeling van hem.. maar de moeder van mijn pony is ook een nakomeling van hem , maar ik kan geen foto van haar vinden , of informatie.. maar omdat deze merrie ook van sjapoer is , en beswel op mijn pony lijkt zou ik een klein kansje hebben dat het dr moeder is, misschien allemaal een beetje ingewikkeld, maar kortom, ik ben opzoek naar de gene die meer weet over deze pony ( de linker op de foto ) of ik ben op zoek naar iemand die weet waar informatie te vinden is over haar

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 09:02

-> Rassenpraat