Om mijn Portfolio wat meer uit te breiden en te varieren zoek ik mooie en vooral aparte paarden en pony's om te fotograferen!! (omg. Groningen)
Dus heb je een mooi paard van een niet zo veel voorkomend ras of een apart kleurtje, cremello, palomino, aparte bonttekeningen... noem maar op EN ben je berreid je paard een dagje lekker op te tutten voor op de foto, zet hier dan een berichtje neer en omschrijf wat voor paard of pony het is en vooral waarom hij of zij zo apart is... eventueel met een fototje
Wanneer het paard mij aanspreekt en ik heb intresse neem ik via PB contact met je op en kunnen we afspraken maken!!
Je moet wel in de buurt van Groningen wonen, zelf woon ik in de stad, voornamelijk het Zuidwesten van Groningen is makkelijk voor mij te bereiken, dus vanaf Hoogkerk, Leek, Roden, Eelde/Paterswolde, Peize, Haren, Onnen en alles daar tussen is vrij goed voor mij te bereiken... Voor andere bestemmingen kunnen we natuurlijk altijd bespreken... Of tegen reiskosten vergoeding kan ik ook met openbaar vervoer komen, als je twijfeld zet maar een berichtje neer, kunnen we altijd kijken wat we kunnen regelen via PB

Wanneer deze fotoshoot gedaan is zal ik de foto's op mijn site zetten, omdat jij hier niet voor hoeft te betalen krijg je de foto's niet gelevert op CD of afdrukken bij de fotoshoot... Natuurlijk kan je de foto's wel bestellen tegen de normale bestelkosten...
Enkele voorbeelden van foto's die ik gemaakt heb:

Ik hoop hierop leuke reacties te krijgen!!!! Want lijkt me erg leuk om wat aparte paardjes op de foto te zetten

Groetjes Aniek
Edit Sizzy: foto's als link plaatsen!

Ze heeft trouwens een aalstreep. Foto's in mijn profiel.
Mijnes staat in Brabant dus beetje te ver (zou anders denk ik wel aan je "eisen" voldoen en haar 2 vriendjes trouwens ook
(alle paarden zijn al mooi opgedoft enzo ...)