Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mayo_horses schreef:Mijn Favo ras is de Holsteiner omdat ze elegant en toch stevig zijn.
Ik hou niet van die tere volbloedjes/warmbloedjes als arabieren die bij de minste beweging wegspringen en dan meteen kreupel zijn.
Ik wil toch dressuren en daarom hou ik van de Holsteiner.
Heb er zelf geen omdat ik er geen tijd voor heb en het te duur is maar als het er ooit van komt is het me eerste keus.
Barcelano schreef:mayo_horses schreef:Mijn Favo ras is de Holsteiner omdat ze elegant en toch stevig zijn.
Ik hou niet van die tere volbloedjes/warmbloedjes als arabieren die bij de minste beweging wegspringen en dan meteen kreupel zijn.
Heb er zelf geen omdat ik er geen tijd voor heb en het te duur is maar als het er ooit van komt is het me eerste keus.
Sorry dat ik dit zeg maar wat hier staat is complete onzin.
Er zit niets voor niets arabisch volbloeden bloed in alle sportpaarden.
En daar is een goede reden voor doordat de AV harde stevige been werk heeft.
Ga maar een de stamboom van je paard uitspitten uiteindelijk vind je arabisch volbloeden bloed in jou paard zijn lijn!!!!!
Neveus!!!Absoluut niet er zijn altijd uitzonderingen maar over het algemeen zijn arabische volbleoden rustige slimme nuchtere paarden die onmisbaar zijn in de sportpaarden fokkerij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
denk hier maar eens over na
Barcelano schreef:mayo_horses schreef:Mijn Favo ras is de Holsteiner omdat ze elegant en toch stevig zijn.
Sorry dat ik dit zeg maar wat hier staat is complete onzin.
Ga maar een de stamboom van je paard uitspitten uiteindelijk vind je arabisch volbloeden bloed in jou paard zijn lijn!!!!!
Neveus!!!Absoluut niet er zijn altijd uitzonderingen maar over het algemeen zijn arabische volbleoden rustige slimme nuchtere paarden die onmisbaar zijn in de sportpaarden fokkerij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mayo_horses schreef:Barcelano schreef:Sorry dat ik dit zeg maar wat hier staat is complete onzin.
Ten eerste Je hoeft niet te SCHREEUWEN!!!!!!!!!!!
En verder:
Ik hou gewoon niet van paarden die er uit zien alsof ze bij de kleinste beweging in elkaar kunnen storten, en daarmee bedoel ik NIET dat ze dat ook doen.
Ik denk er overna en ik schrijf wat ik vind, daar hoef jij mij niet op aan tevallen met uitroep tekens enzo.
Blijf rustig en zeg wat jij vind, dan kan je gewoon met zijn allen discussieren zonder dat mensen zich aan gevallen voelen.
Pris_Sunday:
Leuk! Weet jij of er ook een topic is over dit ras? Anders begin ik er een.
Gr Marjolein.