Want ik vind persoonlijk tinkers erg leuk, maar toch net iets te zwaar, daarom lijkt mij een kruising tussen bijvoorbeeld een bruinbonte nrps oid met een bruinbonte tinker erg leuk.
Dus bijvoorbeeld kruising tussen deze:

en deze:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik kan je nog niet zeggen wat er uit komt.. moet je nog even tot 24 maart wachten 2006
dorientjuh schreef:Het was ook de bedoeling dat dat een tinker was..
Bovendien is die ook bruinbont, maargoed![]()
Ik heb mezelf ook al goed verdiept in de tinker, en ik zou dus het liefst een scudder hebben, maar aangezien dat die er bijna niet zijn lijkt me dit een makkelijkere oplossing.

. 
, hoezo smal?
regina schreef:haha die is zeker smal ja, maar vind het wel mooi!
hij groot is die?
ik vind dr erg mooi
dank je, en ze is 1.51m
Vorig jaar augustus
flettie schreef:Nog een voorbeeldje van een Grai type (hoge 2e premie bij het NSvT in 2004):
, mijn merrie Anouk heeft de titel nederlands reserve kampioen 2004, naar welke keuring ben jij geweest?
dorientjuh schreef:Mensen, bedankt voor alle reacties! Idd zijn dus niet alle tinkers erg breed, en zijn er dus ook heel wat slanke typetjes bij de grai's. Die hengst is inderdaad erg mooi!
Misschien is een grai dan toch wel wat voor mij!
Maar is het ook zo dat hoe minder ze er koudbloed uit zien, hoe meer temperament ze hebben? Of zijn ze even koel in hun hoofd als de Vanners?
). Mevrouw schiet er vandoor om daarna wel weer binnen 3-4 meter stil te staan en weer tot rust te komen. Vervolgens kan ik weer doorrijden waarbij ze dan weer redelijk normaal langs dat ene 'enge' plekje loopt. Dat vind ik dan weer Tinker-typisch. Schrikken doen ze best maar ze zijn het ook vrij snel weer vergeten of vinden het dan al gelijk minder eng.
Als ik die van mij vergelijk met haar moeder (ook een Grai) dan is haar moeder op en top een Tinker die zich door niks van haar stuk laat brengen. Daar kun je bij wijze van spreken een kanon naast afschieten en dan kijkt ze alleen even op wat dat geluid nou toch was.
)