Deze nieuwe foto's geven daarvan een beter beeld
**Bij dit Ras is dat ze pas op latere leeftijd echt tot hun recht komen**Ze groeien dan uit tot d ebouw die ze behoren te hebben**

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Barcelano schreef:Ik geloof dat er maar 5 procent spaanse Arabische volbloeden in Nederland zijn:)

dus heb ook niets met dit soort paardjes. 
Ik denk het niet..
ik vind arabieren echt prachtige paarden
petrahin schreef:Ook ik ben in het bezit van een spaans gefokte arabier.
Ben het met je eens dat ze breder zijn dan de andere lijnen bij de arabieren. Verder zijn ze super koel dan spreek ik voor die van mij , maar dit hoor je toch wel van andere mensen welke ook in het bezit zijn van een spaans gefokte.
Het is maar goed dat het een ruin is anders zou ik er nog mee gaan fokken ha ha En wat bij ons is moet ook indien mogelijk bij ons sterven dus beter dat ik een ruin heb anders moet ik nog meer stallen uitmesten
(tenminste als alles volgens plan verloopt vezelf.) Citaat:Ja die van mij is ook helemaal geen heethoofd, Tuurlijk als je aan het rijden bent straalt er wel energie vanaf, maar niet zo dat ze van elk blaadje schrikt...
en als het even mee zit loopt er volgend jaar een prachtig veulentje in de wei![]()
Moeders Stamboom:
Naam: C.A. Margarita
Vader: Bacardi
Moeder: EC Kadyva
Moeders vader: Makor
Vaders Stamboom:
Naam: C.A. Jerez
Vader: C.A. Furioso
Moeder: Nampara
Moeders vader: Omar V
Kortom, volgend jaar loopt er een mooi spaans veulentje in de wei(tenminste als alles volgens plan verloopt vezelf.)
petrahin schreef:Citaat:
He hallo jij hebt een merrie welke fam. is van de mijne ze hebben dezelfde vader weet je wel. Gaat alles goed met haar? Leuk een veulentje wel een beetje jaloers ha ha

)