Middels dit vraagprogramma nodigen wij u van harte uit om met uw Welsh pony(’s) deel te nemen aan de Open Welsh Pony & Cob Welsh Hengsten Premiumshow op 16 april in de mooie Oranjehal in Wenum Wiesel.
Uniek evenement
In navolging van de in Wales enorm populaire Lampeter en Glanusk Stallion Show organiseert de WPCV voor de tweede maal dit unieke evenement voor Welsh pony hengsten en jonge Welsh merries t/m 3 jaar. Tot ons genoegen zullen twee vooraanstaande Britse juryleden overkomen om de pony’s deze dag te beoordelen.
Hengsten
De rubrieken voor 1, 2 en 3 jarige hengsten bieden een uitgelezen kans om uw toekomstige topper alvast te showen en ervaring in de showring op te laten doen!
Het hoogtepunt van de hengstenshow zijn de Premium hengstenrubrieken. Deze zijn open voor Welsh hengsten met een Europese deklicentie en bieden een prachtige kans om dat extra stukje waardering te krijgen voor uw hengst wanneer de jury hem met een Premium beloont!
Jonge merries
Natuurlijk kunnen ook jonge merries, evenals in het moederland, deelnemen aan dit evenement. De rubrieken zijn open voor 1, 2 en 3 jarige Welsh merries.
Een veelzijdig programma
©www.wpcv.nl
Ik ga er heen met Charly, vorig jaar was het ook al gepland, maar helaas had ik toen een vervoersprobleem. Nu zijn we al druk bezig met de voorbereidingen, en dat verloopt tot nu toe erg goed.
Ik ben benieuwd wie er nog meer gaan

, ik heb nog geen dagindeling of zo kunnen vinden, komt die wel op de site?