Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dat herhaal je een paar keer, tussendoor elke keer uitspoelen en dan is ie weer spierwit 
Verder gebruik ik dus ook betadine-shampoo en zilvershampoo (eigen merk van Kruidvat). Verder spuit ik haar staart dus regelmatig alleen met water schoon en doe ik er vervolgens weer een hele zooi anti-klit in (= vuil afstotend). Wat ik ook voor de keuring heb gebruikt is talkpoeder in zowel de natte staart als de droge staart doen.
ik heb het idee dat deze toch beter werk als die van de kruidvat.
en daarna eventueel nog wassen met zilvershampoo. Natuurlijk goed het sopje enkele keren verversen
grid schreef:Wie heeft er trouwens ooit Wipp-express gebruikt, dat is ook voor handwas.
, Pont du Gard, tsjirpende krekels..... Diepe zucht
flettie schreef:grid schreef:Wie heeft er trouwens ooit Wipp-express gebruikt, dat is ook voor handwas.
Mijn moeder gebruikte dat vroeger altijd voor de was als we op vakantie waren. Om de een of andere reden riepen mijn zus en ik daarom ook altijd als er een trein voorbij kwam: Wipp Express!!!!!!!!!!!![]()
Heb het alleen nog nooit op Fayette uit geprobeerd. Is dat nog we te verkrijgen dan? Die naam roept echt nostalgie op bij mij.
Beelden van Zuid-Frankrijk, de Provence, graadje of 25, rustig kabbelend riviertje, bloeiende lavendel, stokbroodje, Franse kaas, Pont du Gard, tsjirpende krekels..... Diepe zucht
grappig --> ja het bestaat nog schoonmoeder gebruikt het namelijk voor handwas