Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Haha dat weet ik niet.. 

Tha_Niekje schreef:Even het januari en februari nummer doorgebladert...
Zie het er nog niet in staan (of ik moet er overheen gelezen hebben) maar het was voornamelijk hengstenkeuring
Maar ik wil het vest voor je in de gaten houden![]()
sanne_ schreef:is er iemand hier ook serieus lid van het NWPCS?
sanne_ schreef:is er iemand hier ook serieus lid van het NWPCS? Dan heb ik een vrrraag! Ik zou namelijk in het Magazine komen te staan in december (ik was tot en met dec. lid) maar dat is toen door omstandighden op de redactie uitgesteld. Nu ik het blad niet meer ontvang kan ik mezelf en mn mooie pony dus niet meer terugzien in dit chique blad! Iemand die dit voor me in de gaten wil houden?
Het zou iig gaan over de toekenning van het sportpredikaat aan Morgenland's Sander v. Speyksbosch Nelson.
sanne_ schreef:is er iemand hier ook serieus lid van het NWPCS? Dan heb ik een vrrraag! Ik zou namelijk in het Magazine komen te staan in december (ik was tot en met dec. lid) maar dat is toen door omstandighden op de redactie uitgesteld. Nu ik het blad niet meer ontvang kan ik mezelf en mn mooie pony dus niet meer terugzien in dit chique blad! Iemand die dit voor me in de gaten wil houden?
Het zou iig gaan over de toekenning van het sportpredikaat aan Morgenland's Sander v. Speyksbosch Nelson.
idje schreef:Sanne, je staat in het maart nummer, dat we zaterdag gekregen hebben.
Hoe groot is Sander eigenlijk? Er stond n.l. dat je als veulen al kon zien dat hij groot zou worden, maar zijn uiteindelijke maat stond er niet bij.