friesverslaafd, jullie ook????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annet1990

friesverslaafd, jullie ook????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 16:14

heej ik ben echt fries verslaafd Haha! , zelf hebben we twee friezen Evertsje fan Ypey en Eefje S Pling . Eefje S nu drie jaar en ik rij net een paar maanden op haar, met Evertsje fokken wij vorig jaar had ze een miskraam en nu is ze opnieuw drachtig van een Nanno. maar ik had ff een vraagje hier over. al zeven jaar fokte mijn opa friezen met zijn twee merries Evertsje Fan Ypey en Femke fan e' wirege<---- weet nie of het goed is geschreven. Nu is Femke twee jaar geleden overleden Verdrietig Huilen een paar dagen na haar geboorte van JesseJan s, die ik helemaal alleen heb opgevoed. dus van 1996 en 2003 zijn er elk jaar twee veulens geboren nou ben ik heel benieuwd wat er van de ze friese paarden is gekomen.

welke paarden ik zoek zijn Lijst : Sjors S( is naar duitsland gegaan), Susan s, Tessa S ( is met kromme benen geboren), Wouter S, Zorro S, Annet S, Femme S, Henk S
de moeders van deze paarden zijn EVERTSJE FAN YPEY of FEMKE E' Wirege (ofzoiets) en de vaders zijn: Nanno, Olof of fetse.

bedankt voor de moeite OK dan!

rhijnauwen

Re: friesverslaafd, jullie ook????

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 16:43

moniq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 22:20

Friezen zijn ook heel gaaf.
Ik heb zelf ook een fries gehad

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:01

Ik deel zogezegt een friese hengst met mijn vorige stiefvader. Hij word 30 april 8 jaar, en word met 6 weken gecastreerd. Zijn vander is Yk 339 en zijn moeder Ernaa M. Hij zelf heet Quintus M Haha! En natuurlijk ben ik een friezen gek!! Een hele grote zelfs Tong uitsteken

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:02

ik ben totáál géén friezengek Bloos