De Galerij, wat betreft foto's, is nog in de groei
Ik moet zelf nog de foto's van de mijne opnieuw aanbieden.
Vroeger hadden wij veel foto's opstaan maar er is een sterk vernietigende virus gestuurd die meer dan 90% van de site heeft vernietigt. Alles moest weer van begin af gemaakt worden en dat kost natuurlijk geld en tijd.
Iedereen mag foto's van palomino's aanbieden en waar mogelijk wordt de namen toegevoegt ... maar zoals ik zei het moet nog groeien.
Ik zal de opmerkingen zeker doorgeven !
De prijs van een 3-4 jarige geleerde ligt erg aan de bloedvoering. Een WB gefokt, en dan met maat (+/- 165 cm) (zeer moeilijk te vinden !!) zal al gauw vanaf 4000 - 10000 euro kosten.
Bijvoorbeeld: er wordt een SBS D-pony hengst met super papieren (new forest) die competitie springt te koop gesteld met een 'verlaagde' prijs van 10000 euro (was 15000), en dit alleen omdat ze de ruimte niet hebben.
De meeste WB palomino veulens worden vroeg gekocht (zijn dan goedkoper 2000-5000 euro) en dan opgefokt en ingereden door de nieuwe eigenaren. Dit is de trend dat nu plaats vindt.
Er is veel vraag naar 3-6 jarige ingereden palomino's ... en wij kunnen die vraag niet aan.