en ik krijg er geen papieren bij om dat ie bont is en dat is niet toegestaand wat vinden jullie daar van
ik vindt het wel jammer
wat jij loopt mooi mooie bouw ?
vinden jullie het niet jammer ??
hier even foto van mijne
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Meavey schreef:Je pony zal niet opgenomen worden omdat het geen 100% welsh is, niet alleen door de kleur.
Idd bont komt niet voor bij welshjes dus jouw pony kan nooit een welsh zijn, misschien een kruising maar een kruising is een kruising, en geen echte welsh.
Sabino heeft meestal alleen witte benen en blessen, een enkele keer komt er dan zo´n maximaal sabino uitrollen dat is vrij zeldzaam.
Zo´n dier is echter niet normaal bont zoals Heike al zegt, ze zijn vaak grillig/vlekkerig getekend.
Heike ik heb trouwens nog nooit van appaloosa bij welsh gehoord?
gabyfedde schreef:Meavey schreef:Je pony zal niet opgenomen worden omdat het geen 100% welsh is, niet alleen door de kleur.
Idd bont komt niet voor bij welshjes dus jouw pony kan nooit een welsh zijn, misschien een kruising maar een kruising is een kruising, en geen echte welsh.
Sabino heeft meestal alleen witte benen en blessen, een enkele keer komt er dan zo´n maximaal sabino uitrollen dat is vrij zeldzaam.
Zo´n dier is echter niet normaal bont zoals Heike al zegt, ze zijn vaak grillig/vlekkerig getekend.
Heike ik heb trouwens nog nooit van appaloosa bij welsh gehoord?
Maar denk je niet dat deze pony ook grillig/vlekkerig getekend zal zijn? Hij heeft namelijk op de foto een wintervacht, de randen van de aftekening zijn ook niet scherp zo te zien.
miriamrocky schreef:rocky zijn vaders was een welsh zijn moeder was 75 % welsh nog iets
maar hoef geen papieren bij hem hij is voor mij de beste vriend maar vroeg het me gewoon af
want heb al een welsh gehad met goed papier
dit is lindy
de derde ( de vos ) is lindy en had papier ( goed papier ) daar tussen staat het veulen van lindy wordt hoogwaarschijdelijk blauw schimmel
( vader is rocky )
.
!