Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik denk niet dat het lukt om te komen, maar veel succes ermee
vond dat nogal overdreven en kinderlijk
grid schreef::n ik denk niet dat het lukt om te komen, maar veel succes ermee. Hopelijk kan de rest wel en wordt het een productieve dag.
De brief van de gewone ledenvergadering vond ik toch wel erg gewaagd.
Stemmen of M v D nog überhaupt wel lid mag blijven na wat ze het ics "heeft aangedaan"vond dat nogal overdreven en kinderlijk
grid schreef:ik denk niet dat het lukt om te komen, maar veel succes ermee
. Hopelijk kan de rest wel en wordt het een productieve dag.
Stemmen of M v D nog überhaupt wel lid mag blijven na wat ze het ics "heeft aangedaan"vond dat nogal overdreven en kinderlijk
hetgeen uiteindelijk niet gelukt is
dobbel schreef:grid schreef:ik denk niet dat het lukt om te komen, maar veel succes ermee
. Hopelijk kan de rest wel en wordt het een productieve dag.
ja dat ben ik met je eens maar ik weet ook nog niet of ikhet red de 29ste
Citaat:Het is de 27e haha
Dienie schreef:Van het ICS bestuur, 5 februari 2005
Het is ons bekend dat een kleine groep leden en niet-leden van de ICS een alternatieve vergadering heeft belegd, naar hun zeggen om vermeende misstanden in de vereniging aan de kaak te stellen.
Aangezien de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering al in december 2004 op 20 maart 2005 is vastgelegd en is aangekondigd in de TinkerTales van december 2004, en de uitnodigingen met concept agenda verstuurd zijn ruim vóór het uitroepen van de buitengewone ledenvergadering, heeft deze buitengewone vergadering geen rechtskracht in het kader van het functioneren van de ICS.
Op deze "alternatieve" vergadering zullen geen bestuursleden van Irish Cob Society Nederland aanwezig zijn, en aan eventuele besluiten die er worden genomen zullen door het bestuur geen consequenties worden verbonden.
Jean schreef:Kreeg net een tip van een vriendin, als je er niet bij kunt zijn kun je voor een ander een machtiging meenemen.
pubelia schreef:ik ben er niet
jacqie70 schreef:jaqueline ik mag toch wel een eigen mening hebben?pubelia schreef:ik ben er niet
wat een verrassing....
jacqie70 schreef:wat een verrassing....
Mariska_28 schreef:Ze zijn zeker vergeten dat zij ook maar leden zijn van de vereniging, en geen eigenaren..