polo ponys

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

polo ponys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 22:18

Zijn hier mensen die een polo pony hebben? Dus een pony die ook in de polo heeft gelopen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:34

Wat versta je onder polo pony's?

stalgenoot van mij heeft wel een stel criollo's waarvan er een paar polo hebben gelopen

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 23:14

UHm nou een pony die voor de polo gefokt is en ook zown training heeft gehad... Wij hebben namelijk een stelletje polo ponys op t oog, die dan net niet genoeg waren voor wereld nivo, maar weet niet zo veel over dat soort ponys... dus ik dacht als mensen hier miss zown pony hebben weten ze er wat meer over?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:16

Polopony's/paarden zijn over het algemeen criollo's met engels volbloed gekruist.
En daar heeft mijn stalgenoot er dus een stel van staan. Wat wil je weten dan?

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 07:49

Nouja hoe ze zich gedragen en zijn er dingen die heel slecht gaan omdat ze een polo training hebben gehad, of is zown training juist heel goed voor een recreatie paardje...

wezentjeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:14

polo paardjes zijn meestal engelse volbloeden die iets kleiner gefokt zijn.. ze beschikken over een snelle gallop, kunnen fantastisch draaien en zijn heel erg gevoelig op de mond.. ze verschieten ook niet zo snel omdat ze wel wat gewoon zijn (ruiter die met stok zwaait) ..

Soraya92

Re: polo ponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 23:45

Ik heb op polo gezeten!!! Haha! Zelf vind ik polopony’s erg fijne beestjes ,wel erg temperament vol en ik zou er daarom géén beginnner opzetten(mocht je dat ook willen Knipoog ) ..want ze reageren zo goed op je hulpen dat doe je iets teveel been (of een beetje klapperen ofzo tegen het zadel) dat ze in galop gaan .Ook aan de hand zijn ze beetje stresserig maar al kan je er goed mee omgaan isc het vast ergg leuk! Echt mooi nageeflijk rijden kan je ze ook niet want ze zijn getraind met om hun hoofd in de lucht te houden omdat je stick er anders tegenaan komt.Toch vind ik ze erg Vingers aflikken leuk ..maar voor de dressuur of springsport zijn ze niet geschikt denk ik persoonlijk , vooral niet als ze op hoger niveau hebben meegelopen , dan zitten die knopjes er wel in !

Mag ik vragen hoe oud ze zijn ?¿? Pling

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 16:02

Thanx voor reacties!! Ja ik heb ook ff op een paar ponys gereden, en ik vindt ze heerlijk rijden, reageren goed.
Uhm met de ponys gaan we (strand) ritten rijden, dus er komen wel wat gevorderde ruiters op. Echt de sport in doen we zeker weten niet met ze en de leeftijd van de ponys die we willen aanschaffen zijn verschillend, 2 wat oudere(niet bejaard, maar gewoon volwassen), ik geloof dat die als wel als wedstrijd ponys gebruikt zijn, en een jonge pony, die gewoon niet goed genoeg is. Ik neem aan dat ze zich wel snel aanpassen aan het recreatief lopen wat ze dan gaan doen.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:04

Toydoll schreef:
Thanx voor reacties!! Ja ik heb ook ff op een paar ponys gereden, en ik vindt ze heerlijk rijden, reageren goed.
Uhm met de ponys gaan we (strand) ritten rijden, dus er komen wel wat gevorderde ruiters op. Echt de sport in doen we zeker weten niet met ze en de leeftijd van de ponys die we willen aanschaffen zijn verschillend, 2 wat oudere(niet bejaard, maar gewoon volwassen), ik geloof dat die als wel als wedstrijd ponys gebruikt zijn, en een jonge pony, die gewoon niet goed genoeg is. Ik neem aan dat ze zich wel snel aanpassen aan het recreatief lopen wat ze dan gaan doen.

Woehoe op het strand *LOL* dan wil ik ook een keer mee Haha! je kan dan echt HARD ! Haha!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 12:39

idd strand is vet!!!!

Ik heb een filmpje gemaakt over mijn ponytjes in frankrijk Haha! Daar zie ik je ook het strand waar we meestal heen gaan, die zal ik binnenkort is online zetten, kunnen jullie het ook zien Haha!